کد خبر : 1872647 | 07 اسفند 1401 ساعت 19:46 | 24.5K بازدید | 23 دیدگاه

بهترین بازی هم‌تیمی سابق طارمی در الهلال؛

مارگا فینالیست آسیا را مشخص کرد! (عکس)

مهاجم سرشناس الهلال با زدن دو گل و یک پاس گل مقابل الدحیل کار تیم قطری را یکسره کرد.

مارگا فینالیست آسیا را مشخص کرد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، موسی مارگا از ابتدای دوران حضورش در الهلال عملکرد موثری داشته و با وجود اینکه آمار گلزنی چشمگیری به ثبت نرسانده، اما در روند هجومی و موفقیت‌های تیمش تاثیرگذار ظاهر شده، ولی او امشب توانست در یک رقابت حساس برابر الدحیل قطر بهترین بازیکن سعودی‌ها در نیمه نخست باشد.

پس از اینکه اودیون ایگالو در ۱۰ دقیقه ابتدایی این مسابقه دو گل به ثمر رساند و الهلال را مقابل الدحیل پیش انداخت، موسی مارگا در دقیقه ۱۴ اولین موقعیت جدی خود را روی پاس سالم الدوساری به دست آورد که با یک ضربه مطمئن دروازه صلاح زکریا را برای سومین بار باز کرد و دومین گل آسیایی‌اش را زد.

الهلال در دقیقه ۱۴ روی پاس در عمق تماشایی سلمان الفرج از میانه زمین یک ضدحمله سریع زد که حرکت تند و تیز سالم الدوساری و پاس در عرض این بازیکن را موسی مارگا با فرصت‌طلبی و حضور به موقع در محوطه جریمه، با یک ضربه مطمئن تبدیل به گل کرد.

1806103
نفوذ سالم الدوساری از سمت چپ و پاس در عرض او را مارگا با این ضربه مطمئن تبدیل به گل سوم الهلال کرد.

نمایش فوق‌العاده موسی مارگا پس از این گل بازهم ادامه پیدا کرد، ولی این بار شوت داخل چارچوب او از زاویه بسته را دروازه‌بان الدحیل اجازه نداد تبدیل به گل شود تا مهاجم مالیایی الهلال در ثبت دومین گل خود ناکام بماند، اما لحظاتی بعد این فرصت برای او به وجود آمد و او توانست چهارمین گل را بزند.

در دقیقه ۲۷ عبدالله المعیوف، دروازه‌بان الهلال، با پاس بلند از محوطه جریمه خودی موقعیت‌سازی کرد که با اشتباه عجیب مدافعان الدحیل در دفع توپ، موسی مارگا در موقعیت تک به تک قرار گرفت و به راحتی گل بعدی سعودی‌ها را زد تا کار تیم قطری در همان لحظه با دریافت چهار گل تمام شود!

1806104
طبیعی بود وقتی مارگا در موقعیت تک به تک قرار می‌گیرد، کاری غیر از گلزنی انجام ندهد و او پاس دیدنی عبدالله المعیوف از دروازه را به راحتی تبدیل به گل کرد.

موسی مارگا در دقیقه ۳۸ در نقش سازنده گل ظاهر شد و این بار پس از اینکه نفوذ سریعی به محوطه جریمه الدحیل داشت، با یک پاس پشت پای تماشایی، سالم الدوساری را در فرصت گلزنی قرار داد تا او با یک سرتوپ و شوت روی پای محکم اختلاف را به ۵ گل برساند!

مارگا پس از این نمایش استثنایی و بهترین عملکردش از ابتدای دوران حضور در الهلال که دو گل مقابل الدحیل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود، در دقیقه ۴۱ روی ارسال سالم الدوساری، با شوت والی دیدنی، دروازه صلاح زکریا را باز کرد که البته این گل او مردود اعلام شد.

داور کره‌ای این مسابقه پس از مشورت و اعلام کمک داوران ویدیویی، گل ششم الهلال را بخاطر حضور مهاجم مالیایی این تیم مردود کرد تا موسی مارگا از ثبت یک هت‌تریک در نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا محروم شود.

1806105
مارگا با این ضربه هت‌تریک کرد، اما VAR آفساید او را گرفت.

دیدگاه‌ها