کد خبر : 1872661 | 07 اسفند 1401 ساعت 20:38 | 129.4K بازدید | 15 دیدگاه

عجیب‌ترین اتفاق در بازی الدحیل- الهلال؛

تماشاگران دقیقه ۱۴ ورزشگاه را ترک کردند! (عکس)

هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.

تماشاگران دقیقه ۱۴ ورزشگاه را ترک کردند! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، الدحیل قطر پس از اینکه در گروه D لیگ قهرمانان آسیا ۱۵ امتیاز به دست آورد و بالاتر از التعاون عربستان، سپاهان ایران و پاختاکور ازبکستان در صدر جدول ایستاد، در مراحل حذفی نیز توانست از سد تیم‌های الریان و الشباب عربستان عبور کند تا امشب در بازی نیمه نهایی برابر الهلال قرار بگیرد ولی آن‌ها خیلی زود غافلگیر شدند و باخت را پذیرفتند.

گل‌های دقیقه ۲ و ۱۰ توسط اودیون ایگالو کاری کرد تا مشخص شود الهلال با برنامه ویژه‌ای پای به بازی نیمه‌ نهایی آسیا گذاشته و از سوی دیگر الدحیل را هم شوکه کرد، اما گل دقیقه ۱۴ موسی مارگا موجب شد تا هواداران قطری نیز از نمایش تیم خود ناامید شوند و دست به یک اقدام عجیب بزنند.

1806130

الدحیل که بدون ادمیلسون جونیور پای به بازی نیمه نهایی گذاشته و نمایش ناامیدکننده‌ای در شروع دیدار با الهلال داشت، پس از دریافت سومین گل با واکنش تماشاگران خودی مواجه شد و هواداران تیم قطری تصمیم گرفتند ورزشگاه الثمامه را ترک کنند و فقط ۱۴ دقیقه به تماشای این بازی بنشینند.

هواداران الدحیل که از ابتدای مسابقه با تماشاگران الهلال کُری‌خوانی داشتند، پس از دریافت سه گل در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سکوت فرو رفتند و بسیاری از آن‌ها نیز استادیوم را ترک کردند و از عملکرد شاگردان هرنان کرسپو ناامید شدند.

البته پس از پایان مسابقه و شکست ۷ بر صفر الدحیل، تعدادی از بازیکنان این تیم از جمله کریم بوضیاف به سمت معدود تماشاگرانی که در استادیوم مانده بودند، رفتند و از آن‌ها عذرخواهی کردند.

دیدگاه‌ها