کد خبر : 1872684 | 07 اسفند 1401 ساعت 23:24 | 58.6K بازدید | 41 دیدگاه

مرد هلندی در ومبلی رقصید

صحنه‌ای که هیچ‌کس انتظار نداشت از تن‌هاخ ببیند

جشن قهرمانی یونایتدی‌ها با رقص تن هاخ به جذاب‌ترین شکل ممکن برگزار شد.

صحنه‌ای که هیچ‌کس انتظار نداشت از تن‌هاخ ببیند

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شش سال انتظار بالاخره منچستریونایتد قهرمان یک جام شد تا طولانی‌ترین انتظار طی چهار دهه اخیر را به پایان برساند. این تیم امشب موفق شد با نتیجه دو بر صفر نیوکاسل را در فینال جام اتحادیه شکست داده و به اولین قهرمانی خود بعد از سال 2017 دست یافت. این یک شب باشکوه برای اریک تن هاخ بود و می‌شد خوشحالی را از چهره این مربی و رفتارهای غیرمنتظره‌اش در جشن قهرمانی فهمید.

مربی 53 ساله هلندی بعد از کسب نتایج قابل توجه در آژاکس، راهی یونایتد شد و حالا در اولین فصل حضور خود در جمع شیاطین سرخ، علاوه بر جام اتحادیه‌ای که امشب فتح شد، شانس قهرمان کردن تیمش در سه جام دیگر را هم دارد؛ این در حالی است که پیش از این فصل، یونایتدِ پسا فرگوسن در مجموع تنها 5 جام به دست آورده بود.

1806192
1806260
1806258
1806259

هزاران هوادار یونایتد امشب در ورزشگاه ومبلی حضور یافته بودند تا اولین جام بعد از مورینیو را جشن بگیرند؛ تیم آن‌ها به قدری در هفته‌های اخیر خوب بود که بابت برد در این دیدار نگران نباشند. این‌گونه هم بود و شاگردان تن هاخ به خوبی توانستند از سد حریف بانگیزه‌ای به نام نیوکاسل بگذرند که عطش بی‌جامی‌اش چند برابر آن‌ها بود.

یونایتد با رقم زدن پیروزی 2-0 در وقت‌های قانونی، قهرمان جام اتحادیه شد تا هوادارانش را بعد از بیش از نیم دهه با جام به خانه برساند؛ هواداران شیاطین سرخ سرمست از این پیروزِی، بعد از به صدا در آوردن سوت پایان، ورزشگاه را محلی برای جشن دیوانه‌وار خود تبدیل کرده بودند و در میان همین جشن هری مگوایر و برونو فرناندز، دو کاپیتان سرخ‌پوشان، جام قهرمانی را بالای سر بردند.

1806193
1806194

جشن یونایتدی‌ها در کنار زمین و روی سکوها اما جذاب‌تر بود. پایکوبی هیجان‌انگیز هواداران روی سکوهای ورزشگاه ومبلی، بازیکنان یونایند را به وجد آورده بود و بعضی از آن‌ها با ریتم صداها در حال رقص بودند. یکی از بامزه‌ترین رقص‌ها را مارتینز و آنتونی با پرچم کشورهایشان در حال برگزاری بودند که اریک تن هاخ در اقدامی غیر منتظره به آن‌ها ملحق شده و رقص مخصوص آمریکای جنوبی آن‌ها را تقلید کرد تا حاضرین در ورزشگاه را به وجد بیاورد.

آنتونی پرچم برزیل و مارتینز پرچم آرژانتین را به دست داشتند و با هم می‌رقصیدند که تن هاخ به آن‌ها اضافه شد و تلفیق رقص آمریکای جنوبی و هلندی آن‌ها ویدئویی بود که خیلی زود به یکی از پربیننده‌ترین ویدئوهای ورزشی روز تبدیل شد. اریک تن هاخ با کسب این قهرمانی، به اولین مربی هلندی تاریخ نیز تبدیل شد که این جام را فتح می‌کند.

1806195

دیدگاه‌ها