کد خبر : 1872714 | 08 اسفند 1401 ساعت 01:18 | 28.9K بازدید | 7 دیدگاه

یک نیمه باید ده نفره بازی کنند

پورتو امشب به گل دوم طارمی نیاز دارد!

گل زودهنگام مهدی طارمی با اخراج بازیکن پورتو با دو گل حریف پاسخ داده شد.

پورتو امشب به گل دوم طارمی نیاز دارد!

به گزارش “ورزش سه”، گلزنی، تنها نقش مهدی طارمی در پورتو نیست. او حالا وظیفه‌ای جدید هم برعهده گرفته و مقابل سرجیو کونسیسائو بیش از گذشته رو سفید است. از هفته بیست و دوم لیگ برتر پرتغال، پورتو در ورزشگاه خانگی و مثل همیشه با حمایت پرشور طرفدارانش، مقابل ژیل ویسنته قرار گرفت. دیداری بسیار مهم مقابل تیم چهاردهم جدول که برد در آن، شاگردان کونسیسائو را به ۵ امتیازی بنفیکا در صدر جدول می‌رساند.

با شروع مسابقه، ستاره ایرانی پرتغالی‌ها تنها ۴ دقیقه فرصت لازم داشت تا شروع به آتش‌بازی کند، اما او این بار صرفا یک گلزن نبود. در واقع طارمی گلی که به ثمر رساند را خودش ساخته و فراهم کرد.
1806256
در صحنه گل، به شعاع حرکتی طارمی نگاه کنید، پشت محوطه جریمه خودی توپ‌گیری می‌کند و در ادامه آن را به پپه می‌سپارد. سپس با استارتی انفجاری به سمت درواره ژیل ویسنته حمله می‌کند. در همان لحظه، پپه توپ را به اوتاویو می‌دهد و این بازیکن بلافاصله مهاجم ایرانی تیمش را مالک توپ می‌کند. در ادامه طارمی، با ارسال پاس به سمت راست، ناماسو را در موقعیت قرار می‌دهد و در نهایت این مهاجم جوان با ارسال پاس در عرض، این فرصت را برای پادشاه ایرانی فراهم می‌کند تا با ضربه بغل پا، توپ را به تور دروازه حریف بچسباند.

مهدی طارمی در جدال هفته گذشته با اینتر در ایتالیا نیز بسیار خوب بازی کرد. به‌خصوص اینکه در بیشتر مواقع، حضور فعالی پشت محوطه جریمه پورتو داشت و در دفاع تیمی و منظمی که داشتند شرکت می‌کرد. همین امر باعث شد تا فضای بازی‌سازی از شاگردان اینزاگی در استادیوم خانگی گرفته شود.

او در مسابقه امشب نیز علاوه بر بازی‌سازی، خود را در موقعیت عالی گلزنی قرار داد تا با ثبت یازدهمین گلش در بیست و یکمین بازی در رده چهارم جدول گلزنان لیگ پرتغال قرار گرفته و تنها ۳ گل با ژوآئو ماریو در صدر فاصله داشته باشد.
1806254
علی‌رغم اینکه، پورتو در این مسابقه خیلی زود پیش افتاد، اما در ادامه همه چیز برخلاف میل باطنی‌ آن‌ها پیش رفت. ژیل ویسنته در دقیقه ۲۶ توسط فران ناوارو به گل تساوی رسید تا نتیجه ۱-۱ شود.

در دقیقه ۳۵ مسابقه نیز، ژائو ماریو مدافع راست پورتو به دلیل خطای شدید و پس از بررسی سیستم کمک داور ویدئویی با کارت قرمز مستقیم داور از زمین مسابقه اخراج شد تا کار برای کونسیسائو سخت شود. در نهایت و در دومین دقیقه از وقت‌های اضافه هم یک ضربه پنالتی برای ژیل ویسنته به دست آمد که موریلو آن را به گل دوم تبدیل کرد و پورتو در نهایت بازنده به رختکن رفت .

پورتو برای پیروزی مقابل تیم علی علیپور به درخشش طارمی در نیمه دوم نیاز دارد.

1806257

دیدگاه‌ها