کد خبر : 1872733 | 08 اسفند 1401 ساعت 08:45 | 488 بازدید | 1 دیدگاه

آمل، میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان ومعلولان شهرستان آمل، از برگزاری مرحله نهایی مسابقات لیگ برتربسکتبال باویلچر مردان باشگاه‌های کشور به میزبانی این شهرستان خبر داد.

آمل، میزبان مرحله نهایی لیگ برتر بسکتبال با ویلچرکشور

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، مسعود فلاح گفت: این مسابقات با حضور چهار تیم هیئت یزد، آویژه صنعت مشهد، شهروند آمل و هیئت زنجان روزهای پنجشنبه وجمعه ۱۱ و ۱۲ اسفندماه به میزبانی باشگاه شهروند آمل در سالن ورزشی شهید فلاح این شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: این تیم‌ها با کسب امتیازهای لازم ازمرحله گروهی و حذفی این مسابقات به جمع چهار تیم پایانی این مسابقات صعود کرده بودند.

رئیس هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان شهرستان آمل درخصوص برنامه بازی‌های این مرحله نیز اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین دیدار مرحله نیمه نهایی این مسابقات پیش از ظهر پنجشنبه تیم هیئت یزد به مصاف تیم آویژه صنعت مشهد می‌رود و پس از آن شهروند آمل از تیم هیئت زنجان میزبانی خواهد کرد.

فلاح اضافه کرد: در بازی‌های بعدازظهر نیز تیم‌های آویژه صنعت مشهد با هیئت یزد و شهروند آمل با هیئت زنجان دومین بازی خود را برگزار می‌کنند.

وی اظهارکرد: برنامه مجموع دو مسابقه به دیدار نهایی و تیم‌های بازنده در دیدار رده بندی که روزجمعه برگزار خواهد شد، به مصاف هم خواهند رفت.

مسابقات امسال لیگ برتر بسکتبال باویلیچر مردان باشگاه‌های کشور با حضور هشت تیم در دو گروه چهار تیم برگزار شد.

تیم شهروند آمل که یکی از تیم‌های باسابقه درلیگ برتر بسکتبال باویلچرمردان باشگاه‌های کشور محسوب می‌شود، درفصل گذشته این مسابقات جام قهرمانی را از آن خود کرده بود.

دیدگاه‌ها