کد خبر : 1872737 | 08 اسفند 1401 ساعت 09:17 | 11K بازدید | 7 دیدگاه

گالتیه: با این بازی دیگر خیالم راحت شد

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از عملکرد بازیکنان تیمش در دیدار برابر مارسی ابراز رضایت کرد.

گالتیه: با این بازی دیگر خیالم راحت شد

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و پنجم لیگ فرانسه در ورزشگاه خانگی مارسی به مصاف این تیم رفت و موفق شد با نتیجه 0-3 به پیروزی برسد. 
درخشش خیره کننده کیلیان امباپه و لیونل مسی سه امتیاز این بازی را برای پی اس جی به ارمغان آورد. امباپه گل اول و دوم را روی پاس مسی به ثمر رساند و این بازیکن آرژانتینی هم موفق شد گل دوم بازی را روی پاس گل او به ثمر برساند. 
آنها با این پیروزی توانستند انتقام شکست تلخ چند هفته قبل برابر مارسی که باعث حذف پی اس جی از مرحله یک هشتم جام حذفی فرانسه شده بود را بگیرند. 
گالتیه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما توانستیم بار دیگر به سیستمی برگردیم که قبلا هم برای ما کار کرده بود. بازگشت پرسنل کیمپمبه به ما اجازه داد که ساختار دفاعی بهتری داشته باشیم و بتوانیم کنترل بازی را در میانه میدان به خوبی در دست بگیریم.»

1802041

این مربی فرانسوی با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنانش در این دیدار گفت: «این سبک بازی تیم در بازی امشب باعث شد که خیال من از شرایط راحت شود. این پیروزی به این معناست که اگر ما می‌توانیم اینجا و در این ورزشگاه چنین بازی‌ای ارائه دهیم، پس در هرجا و هر ورزشگاه دیگری هم می‌توانیم.»
او همچنین با تمجید از امباپه اضافه کرد: «او بازیکنی است که می‌تواند بسیار سریع حرکت کند اما از نظر تکنیکی هم خیلی سریع است. او قدرت تمام کنندگی خیلی خوبی هم دارد. این بازیکنان برای تغییر آمارها و رکوردها آمده‌اند. حضور او در زمین برای این تیم بسیار مهم است و به ما گزینه‌های زیادی در بازی می‌دهد.»

دیدگاه‌ها