کد خبر : 1872757 | 08 اسفند 1401 ساعت 10:50 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

تمسخر گلر نیوکسل

کاریوس با دستکش‌های جنگ جهانی مقابل یونایتد!

کاربران شبکه‌های اجتماعی دستکش‌های لوری کاریوس، دروازه‌بان نیوکسل، را مورد توجه قرار داده و به سوژه خودشان تبدیل کردند.

کاریوس با دستکش‌های جنگ جهانی مقابل یونایتد!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در فینال رقابت‌های جام اتحادیه به مصاف نیوکسل رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 
کاریوس پس از مدت‌ها دوری از سطح اول فوتبال و به دلیل محرومیت دو دروازه‌بان اول نیوکسل موفق شد فرصت بازی در این دیدار را به دست آورد. 
هنوز همه این بازیکن را با کابوس دیدار فینال لیگ قهرمانان 2018 در ترکیب لیورپول برابر رئال مادرید به یاد می‌آورند. او از دو سال قبل تا به حال نتوانسته بود در هیچ دیداری به میدان برود و امیدوار بود که بتواند در بازی روز گذشته توانایی‌هایش را ثابت کند. 
اما این اتفاق رخ نداد و او با دریافت دو گل در نهایت تسلیم درخشش بازیکنان منچستریونایتد شد و فرصت بالا بردن جام قهرمانی را هم از دست داد. 

1806335

هرچند، نکته جالب دقت هواداران این تیم به دستکش‌های کاریوس بود که تا حد زیادی قدیمی به نظر می‌رسد. یکی از کاربران در این باره توییت کرد: «کاریوس دستکشی را به دست کرده که از جنگ جهانی دوم باقی مانده است.»
کاربر دیگری اظهار داشت:«من می‌دانم که مدتی است لوریس کاریوس در زمین بازی حضور نداشته اما آیا دستکش‌های را از ته گاراژ بیرون کشیده است؟»
یکی دیگر از فوتبال‌دوستان اضافه کرد: «حداقل پس از این بازی، کاریوس می‌‎تواند مستقیما برود و بدون این که دستکشش را عوض کند مشغول آهنگری شود.»

دیدگاه‌ها