کد خبر : 1872772 | 08 اسفند 1401 ساعت 11:42 | 31.5K بازدید | 34 دیدگاه

به خاطر وینی: رئال مراسم فیفا را تحریم کرد

غیبت وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی، در بین نامزدهای حضور در ترکیب برتر سال فیفا باعث خشم شدید رئال مادرید و تحریم این مراسم از سوی آنها شده است.

به خاطر وینی: رئال مراسم فیفا را تحریم کرد

به گزارش "ورزش سه"، انتخاب یازده بازیکن برتر سال از سوی فیفا همیشه جنجال بسیاری را در پی داشته اما نامزدهای اعلام شده برای حضور در ترکیب برتر امسال عجیب‌تر از هر زمان دیگری بوده است.
غیبت وینیسیوس جونیور در فهرست اعلام شده از سوی فیفا باعث شد که بسیاری از کارشناسان و فوتبال‌دوستان نسبت به این موضوع اعتراض کنند. شش مهاجم دیگر شامل کریم بنزما، کریستیانو رونالدو، کیلیان امباپه، نیمار، ارلینگ هالند، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی در این فهرست قرار دارند.
آیا بازیکنی که نقش مهمی در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد شایسته قرار گرفتن در این فهرست نبود؟ بحث در این باره در چند روز اخیر ادامه داشته و بسیاری درباره شایستگی یا عدم شایستگی او صحبت کرده‌اند. 

1804616

منطق می‌گوید اگر مسی، بنزما و امباپه  برای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال رقابت می‌کنند پس منطقی است که در این فهرست هم حضور داشته باشند اما آیا وینیسیوس شایسته‌تر از نیمار یا رونالدو در سال 2022 نبود؟ 
رئال مادرید به هیچ وجه از این وضعیت خوشحال نیست. این ناراحتی به حدی شدید است که آنها تصمیم گرفتند حضور در این مراسم را تحریم کنند. کارلو آنچلوتی، بنزما و تیبو کورتوا شانس دریافت جایزه در این مراسم را دارند اما قصد ندارند در آن شرکت کنند. 

1806387

بیشترین حضور در ترکیب سال فیفا مختص به مسی و رونالدو با پانزده بار است و سرخیو راموس با 11 بار پس از آنها قرار گرفته است.
انتظار می‌رود که رئال مادرید امسال نمایندگان بسیاری در این ترکیب داشته باشد. آنها پنج نامزد شامل کورتوا، آنتونیو رودیگر، فدریکو والورده، لوکا مودریچ و بنزما دارند. از سوی دیگر بارسلونا نیز سه نامزد شامل پدری، گاوی و روبرت لواندوفسکی برای حضور در این ترکیب دارد.

دیدگاه‌ها