کد خبر : 1872777 | 08 اسفند 1401 ساعت 11:59 | 6.5K بازدید | 10 دیدگاه

تراشتگن: نویر بهترین است اما می‌خواهم جایش را بگیرم

مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید هدفش این است که جای مانوئل نویر را در دروازه تیم ملی آلمان بگیرد.

تراشتگن: نویر بهترین است اما می‌خواهم جایش را بگیرم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت طولانی مدت نویر پس از سانحه‌ای که در هنگام اسکی کردن برای او به وجود آمد باعث شد که شانس تراشتگن برای حضور در دروازه تیم ملی آلمان بیشتر شود. 
این بازیکن در تمام طول این سال‌ها عملکرد درخشانی در ترکیب بارسا داشت اما همیشه پشت مانع محکمی به نام نویر در تیم ملی کشورش مانده بود اما حالا بیشتر از هر زمان دیگری برای رسیدن به این هدف امیدوار است.
او در این باره به کیکر گفت: «من فکر می‌کنم در طول چند سال اخیر بسیار خوب کار کرده‌ام و آماده هستم که قدم بعدی را در تیم ملی کشورم بردارم. البته که هدفم این است که شماره یک باشم. می‎‌خواهم بازیکن مهمی در تیم ملی آلمان باشم و البته در نهایت همه چیز به این بستگی دارد که چه کسی بهترین عملکرد را دارد اما من تمام توانم را برای کمک به تیمم به کار می‌گیرم.»

1806375

تراشتگن درباره ارتباطش با نویر اظهار داشت: «پس از اتفاقی که افتاد به او پیام دادم و او هم جواب پیام من را داد. امیدوارم که بتواند بار دیگر به دوران اوج برگردد چون واقعا بهترین است. امیدوارم که روند درمانی خوبی را سپری کند و قدرتمندانه به میادین برگردد. این آرزوی انسانی و در عین حال ورزشی من برای او است.»

دیدگاه‌ها