کد خبر : 1873392 | 11 اسفند 1401 ساعت 09:40 | 13.3K بازدید | 9 دیدگاه

درمان طبق برنامه: نویر بالاخره بدون عصا راه رفت

مانوئل نویر، دروازه‌بان بایرن مونیخ، بالاخره توانست عصاهای کمکی را کنار بگذارد تا نشان دهد که گام مهمی در روند درمانش برداشته است.

درمان طبق برنامه: نویر بالاخره بدون عصا راه رفت

به گزارش "ورزش سه"، نویر پس از پایان مسابقات جام جهانی 2022 قطر برای سپری کردن تعطیلاتش به سفر رفت و در حین اسکی به شدت آسیب دید. 
این آسیب دیدگی به حدی بود که او مجبور شد پایش را به تیغ جراحان بسپارد و ادامه فصل را از دست دهد. بسیاری شک داشتند که او حتی بتواند فصل آینده در ترکیب بایرن به میدان برود اما به نظر می‌‎رسد که روند درمان این بازیکن طبق برنامه پیش می‌رود. 
او پس از گذشت سه ماه از شکستگی ساق پایش، حالا بار دیگر بدون کمک عصا راه می‌رود که خبر بسیار خوبی برای خودش و البته باشگاه بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان است.
این دروازه‌بان چند هفته است که روند درمانش را در مجموعه تمرینی بایرن پیگیری می‌کند و به طور مداوم با هم تیمی‌هایش در ارتباط است. یان زومر هم در بین بازیکنانی است که همیشه با او دیدار و صحبت می‌کند. او برای پر کردن جای نویر در پنجره نقل و انتقالات زمستانی از گلادباخ به بایرن آمد و شاید فصل آینده هم در این تیم بماند. 

1798156

این دو نفر رابطه بسیار خوبی با هم شکل داده‌اند. آنها همیشه با هم صحبت می‌کنند و در رختکن هم کنار هم می‌نشینند. زومر در گفتگو با کیکر در این باره اظهار داشت: «ما تقریبا هر روز همدیگر را می‌یبینیم و رابطه بسیار خوبی داریم. از قبل همدیگر را می‌شناختیم و بارها جلوی هم بازی کردیم.»
این انتظار می‌رود که آنها به زودی در تمرینات پیش فصل تابستان آینده کنار هم کار کنند اما تا آن زمان، نویر باید تمرینات انفرادی را به منظور طی کردن هرچه سریع‌تر روند بهبودی‌اش ادامه دهد.

دیدگاه‌ها