کد خبر : 1872806 | 08 اسفند 1401 ساعت 13:27 | 5.8K بازدید | 4 دیدگاه

جلسه ویژه مدیران اینتر با اینزاگی: باید دوم شوی!

مدیران اینتر با برپایی جلسه ای در تمرین فردا، این موضوع را به اینزاگی تفهیم خواهند کرد که او باید لیگ را با کسب رتبه دوم به پایان برساند.

جلسه ویژه مدیران اینتر با اینزاگی: باید دوم شوی!

به گزارش "ورزش سه"، نتایج سینوسی و پر فراز و نشیب اینتر همچنان ادامه دارد. نراتزوری که موفق شده بود پورتو را در رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شکست دهد، روز گذشته برابر بولونیا با یک گل تن به شکست داد تا حالا کسب رتبه دوم نیز برای این تیم در معرض خطر قرار بگیرد.

روزنامه گاتزتا دلو اسپورت ایتالیا در شماره امروز خود از ناامیدی استیون ژانگ، مالک جوان اینتر بابت نتایج این تیم در فصل جاری خبر داده است. این روزنامه نوشته که باشگاه، شکست برابر بولونیا را هضم نکرده و قرار است فردا جلسه ای در کمپ آپیانو جنتیله با حضور مدیران و سرمربی برگزار شود که موضوع اصلی در این دیدار، تفهیم این موضوع به اینزاگی است که او باید تمام توانش را برای کسب رتبه دوم سری آ و قهرمانی در کوپا ایتالیا به کار بگیرد.

گاتزتا اشاره کرده که عملا کسب قهرمانی سری آ از دست رفته و لیگ قهرمانان نیز برای اینتر پیچیده و سخت است. مدیران باشگاه شب گذشته و پس از شکست برابر بولونیا، هیچ تمایلی به اظهارنظر نداشتند. در شرایطی که پس از پیروزی نراتزوری برابر ناپولی و رقم زدن اولین شکست این تیم تصور می‌شد که تیم اینزاگی بتواند به رقیب ناپلی برسد، اما اکنون اختلاف به 18 امتیاز رسیده و سری آ از دست رفته است. اگر اینتر در سال 2023 امتیازات لازم را در برابر تیم های کاملاً ضعیفی مانند مونزا، امپولی، سمپدوریا و اکنون بولونیا کسب می‌کردند، فاصله با ناپولی فقط 8 امتیاز بود.

1796095

فردا و با از سرگیری تمرینات در آپیانو جنتیله، جلسه ای بین مدیران و کادرفنی برگزار می‌شود. در چند ماه آینده و با توجه به نتایج کسب شده، آنها درباره آینده اینزاگی تصمیم گیری خواهند کرد. قهرمانی در کوپا ایتالیا می‌تواند یک فرصت برای سرمربی باشد تا با تیم ادامه دهد اما شاید کافی نباشد. موفقیت در لیگ قهرمانان رویایی است که با دست می توان آن را لمس کرد، اما هدف اصلی مدیران، کسب جایگاه دوم در جدول رده بندی سری آ است. اتفاقاتی که اگر رخ ندهد، آینده اینزاگی در اینتر را با خطر روبرو خواهد کرد.

دیدگاه‌ها