کد خبر : 1872833 | 08 اسفند 1401 ساعت 15:23 | 8.1K بازدید | 8 دیدگاه

آنها تاریخ دارند، اما حمایت نمی‌شوند

سرمربی مس سونگون و جملات جالب درمورد سپیدرود

یوسف بخشی‌زاده می‌گوید ماندن در صدر جدول برای مس سونگون کار مهمی است.

سرمربی مس سونگون و جملات جالب درمورد سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس سونگون با هدایت بخشی‌زاده صدر جدول لیگ دو را با شکست دادن سپیدرود پس گرفت تا ما گفت‌وگویی با این مربی تبریزی داشته باشیم.

ماندن در صدر جدول مهم‌ترین است
هدف تیم فوتبال مس در سال اول تیمداری ساختارسازی بود؛ ولی مدیریت فوتبالی در راس کادر باعث شد تا خیلی سریع‌تر چیزی که فکرش را می‌کردیم ساختار تیم را تشکیل دهیم و با تلاش مجموعه در کورس صعود قرار بگیریم و رسیدن به صدر جدول در نیم فصل اول یک اتفاق خوب برای مجموعه بود. ولی ما روی یک غفلت صدر جدول را از دست دادیم. تمرکزمان برای بازگشت به صدر بود و این هفته دوباره به صدر جدول رسیدیم، ولی مهم‌تر از رسیدن، ماندن در صدر جدول است و تلاش می‌کنیم این جایگاه را برای فوتبال آذربایجان حفظ کنیم.

سپیدرود تاریخ دارد، ولی حمایت نه
من در همه صحبت‌هایم اول از هر موضوعی، بر نقش مدیریت در موفقیت‌ها تاکید می‌کنم و این موضوعی غیرقابل‌انکار است و نمونه عکس موضوع را در رشت دیدیم و واقعا دلم برای نظرمحمدی می‌سوزد که مظلوم واقع شد. بدون اغراق دو دیدار رفت و برگشت ما با سپیدرود سخت‌ترین بازی فصل بود و تیم آنها از نظر فوتبالی خیلی خوب بود. ولی ما تمرکز بهتری داشتیم و برنده شدیم. ولی دیروز از همان ابتدای کار مشخص بود آنها تمرکز ندارند و تمرکز تیمی موضوعی فنی نیست و تزریق‌شده از مدیریت باشگاه است و تیم سپیدرود تیمی است که تاریخ دارد، ولی به اندازه تاریخ آن حمایت نمی‌شود و اگر این تیم توسط مسئولین شهری آنها حمایت و ساپورت می‌شد، قطعا با داشته‌های فنی و کادر خوبی که داشت در این فصل یک مدعی سرسخت صعود بود.

1806447

به هواداران فوتبال آذربایجان نیاز داریم
تیم مس سونگون در کورس قهرمانی قرار دارد و صعود کردن یک افتخار استانی است، ولی متاسفانه ما در تبریز این پشتوانه هوادارای را نداریم و اگر با روی سکوها حمایت هواداری را داشتیم، من با جرئت قول قهرمانی می‌دادم. ولی پشتمان خالی است و خواهش می‌کنم از هواداران فوتبال آذربایجان که با حضور در بازی‌های تیم مس جوانان خودشان را حمایت کنند تا راه صعود و قهرمانی برای آنها هموارتر شود.

دیدگاه‌ها