کد خبر : 1872853 | 08 اسفند 1401 ساعت 17:26 | 5.7K بازدید | 2 دیدگاه

نیم ساعت توفانی تیم قلعه‌نویی در سیرجان

گل گهر توانست با ارائه یک بازی خوب و حساب‌شده در نیمه نخست، با برتری 2 بر صفر به رختکن برود.

نیم ساعت توفانی تیم قلعه‌نویی در سیرجان

به گزارش "ورزش سه"، گل گهر در همان 30 دقیقه ابتدایی کار خود را برای ادامه بازی آسان کرد. شاگردان قلعه‌نویی توانستند 2 مرتبه دروازه پیکان را باز کنند تا با برتری 2 گله، نیمه اول را به پایان برسانند.

گل اول سیرجانی‌ها به شکل عجیبی به ثمر رسید. در شرایطی که بازیکنان پیکان در فاز حمله بودند، یک دفع توپ به زمین میهمان باعث شد تا مظاهری از دروازه بیرون بیاید و به دنبال کنترل توپ بود.

1806483

در شرایطی که بازیکنی از حریف در اطراف مظاهری نبود، اشتباه عجیب او باعث شد تا مرتضی تبریزی صاحب توپ شده و با پاس رو به عقب، رضا شکاری را در موقعیت خوبی قرار دهد. این بازیکن نیز تقریبا از مرکز میدان توپ را روانه دروازه خالی پیکان کرد که توپ وارد دروازه شد.

سیرجانی‌ها در دقیقه 28 موفق شدند با به ثمر رساندن گل دوم، اختلاف را افزایش دهند. پس از چند رفت و برگشت و دخالت امین پورعلی، توپ به نوید آشوری رسید و این بازیکن نیز با یک ضربه دقیق و بغل پا، توپ را به کنج دروازه مظاهری فرستاد.

1806484

در ادامه بازی، شاگردان قلعه‌نویی به دنبال حفظ نتیجه و جلوگیری از خلق موقعیت حریف بودند و در این امر نیز موفق بودند تا نیمه نخست را با پیروزی 2 بر صفر به رختکن بروند.

دیدگاه‌ها