کد خبر : 1872860 | 08 اسفند 1401 ساعت 17:59 | 15.3K بازدید | 7 دیدگاه

فن‌دایک: موفقیت‌های چند سال اخیر لیورپول را لوس کرد!

ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی لیورپول، می‌گوید موفقیت‌ سال‌های گذشته لیورپول را «لوس کرده است». او می‌گوید ضعف عجیب قرمزها در این فصل بازیکنان را هم مثل هواداران شوکه کرده است.

فن‌دایک: موفقیت‌های چند سال اخیر لیورپول را لوس کرد!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته بدون شک یکی از بهترین تیم‌های فوتبال اروپا بود. شاگردان یورگن کلوپ تا روز آخر فصل در همه بازی‌ها با نهایت جنگندگی و عطش پیروزی مبارزه کردند و با وجود از دست دادن میلی‌متری قهرمانی لیگ برتر و چمپیونزلیگ در نهایت دو جام حذفی و اتحادیه را به دست آوردند. اما امسال وضعیت با آن روزها کاملا متفاوت است.

1806500

هواداران در شروع فصل جاری انتظار داشتند لیورپولی کمابیش مثل فصل گذشته ببینند. اما قرمزها هیچ شباهتی به لیورپول پارسال ندارند و ممکن است فصل را با دست خالی به پایان ببرند. ویرژیل فن‌دایک، مدافع هلندی این تیم که با انتقادات زیادی مواجه شده است، می‌گوید او و دیگر بازیکنان هم از وضعیت فعلی لیورپول شوکه هستند.

فن‌دایک در یک مصاحبه گفت: "من دلم می‌خواهد لیورپول به چمپیونزلیگ صعود کند چون می‌خواهم در چمپیونزلیگ بازی کنم. چهار-پنج سال گذشته ما خیلی خیلی خوب بودیم و تقریبا به هر چیزی که می‌خواستیم رسیدیم. این شرایط ما را لوس کرده است. ما هر جامی که ممکن بود را بردیم و سال گذشته تا روز آخر برای همه جام‌ها می‌جنگیدیم و شانس قهرمانی در همه آنها را داشتیم. برای همین این فصل که شرایط بغرنج شده همه را شوکه کرده است".

لیورپول در حال حاضر در رتبه هفتم جدول لیگ برتر ایستاده و با رتبه چهارم که به معنای کسب سهمیه چمپیونزلیگ خواهد بود 9 امتیاز فاصله دارد. شاگردان کلوپ از هر دو جام حذفی و اتحادیه کنار رفته‌اند و در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان هم بازی رفتشان مقابل رئال مادرید را با نتیجه تحقیرآمیز 5-2 باخته‌اند.

1806501
1806502

دیدگاه‌ها