کد خبر : 1872876 | 08 اسفند 1401 ساعت 18:51 | 20.9K بازدید | 26 دیدگاه

بهانه عجیب پاتر: خریدهای زیاد تیمم را خراب کرد!

یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکن‌ها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.

بهانه عجیب پاتر: خریدهای زیاد تیمم را خراب کرد!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در مقایسه با کل باشگاه‌های فوتبال دنیا بیشترین هزینه را کرد و در مجموع با پرداخت 350 میلیون یورو 8 بازیکن جدید به خدمت گرفت. این در حالی بود که در ماه ژانویه تنها یک بازیکن چلسی را ترک کرد و او جورجینیو بود که راهی آرسنال شد.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل امروز مدعی شد گراهام پاتر به نزدیکان خود گفته که تعداد بالای بازیکنان چلسی روی تیمش تاثیر مخرب داشته و او قادر نیست این همه بازیکن را آنطور که می‌خواهد هدایت کند.

1806532

پاتر در حال حاضر در تیم اول چلسی 31 بازیکن در اختیار دارد. بر اساس گزارش دیلی‌میل، گراهام پاتر به همین علت برنامه همیشگی خود در تمرین‌ها را تغییر داده و برای مثال در بازی‌های دست‌گرمی از دو تیم 11نفره استفاده می‌کند.

چلسی، از زمانی که تاد بولی مالکیت باشگاه را به دست گرفته، روی‌هم‌رفته 17 بازیکن جدید به خدمت گرفته است. پاتر که در ماه سپتامبر به این تیم پیوسته بود، تنها می‌توانست روی خریدهای ماه ژانویه اظهارنظر کند و چندین بازیکن پیش از او به تیم اضافه شده بودند. اما حتی در ماه ژانویه هم نظر گراهام پاتر در خرید هشت بازیکن پرسیده نشد.

1806534

چلسی در شرایطی بحرانی به سر می‌برد و به نظر می‌رسد پاتر در این تیم به پایان راه نزدیک شده است. آبی‌ها در شش مسابقه اخیر خود حتی یک پیروزی به دست نیاورده‌اند و دو شکست پیاپی در لیگ برتر مقابل ساوتهمپتون و تاتنهام آنها را با یکی از بدترین برهه‌های خود در سال‌های اخیر روبرو کرده است. چلسی در حال حاضر از 24 بازی 31 امتیاز به دست آورده و در رتبه دهم جدول لیگ برتر ایستاده است.

دیدگاه‌ها