کد خبر : 1872895 | 08 اسفند 1401 ساعت 20:27 | 24.9K بازدید | 21 دیدگاه

او پویایی و دینامیک بازی را می‌گرفت

گولسیانی: داور این بازی آدم بسیار محترمی است اما...

گولسیانی می‌گوید داور بزرگ‌نمایی بازیکنان را هم خطا می‌گرفت و بازی را از جریان می‌انداخت.

گولسیانی: داور این بازی آدم بسیار محترمی است اما...

به گزارش "ورزش سه"، گئورگی گولسیانی مدافع تیم پرسپولیس در میکسدزون ورزشگاه آزادی در مورد بازی با نفت گفت: ما سه صفر بازی را بردیم و بازی جالبی بود. یک چیزی هست که می‌خواهم در مورد داور بگویم.

وی افزود: او آدم بسیار خوبی است و من به او احترام می‌گذارم، اما داور هر بار که بازیکنان روی زمین می‌افتادند سوت می‌زد. هر بار که بازیکنان بزرگ‌نمایی می‌کردند او خطا می‌گرفت. ما اگر می‌خواهیم لیگ برتر پیشرفت کند، باید در این مورد راهکاری بیندیشیم که سرعت بازی بیشتر شود و پویایی بازی از دست نرود. با احترام این توصیه و پیشنهادی است که من به داور دارم.

مدافع گرجستانی در خصوص وضعیت پرسپولیس عنوان کرد: ما 42 امتیاز کسب کردیم و تا فردا صبر خواهیم کرد تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. ما بازی خوبی داشتیم و تا آخر بازی جنگیدیم و تا روز پایانی خواهیم جنگید تا قهرمان شویم.

گولسیانی در مورد دیدار بعدی قرمزها اظهار داشت: بازی بعدی مقابل تراکتور، من مطمئنم آن‌ها بازی قبلی را آنالیز خواهند کرد. ما در خانه بازی خواهیم کرد و بازی سطح بالایی خواهد بود. ما آماده این هستیم که مقابل تراکتور برنده شویم که بازی مهمی است.

او در پایان گفت: هیچ امتیازی را نباید از دست بدهیم چون همین الان هم امتیازاتی را از دست دادیم و باید ببینیم که تا پایان فصل چه خواهد شد.

دیدگاه‌ها