کد خبر : 1872898 | 08 اسفند 1401 ساعت 20:39 | 41K بازدید | 33 دیدگاه

حمایت امانوئل پتی از پاتر

هشدار به استمفوردبریج: زیدان به درد چلسی نمی‌خورد!

امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، به مدیران باشگاه هشدار داد که زین‌الدین زیدان برای جانشینی گراهام پاتر و هدایت این تیم گزینه مناسبی نیست.

هشدار به استمفوردبریج: زیدان به درد چلسی نمی‌خورد!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست 2-0 چلسی مقابل تاتنهام گراهام پاتر بیش از پیش تحت فشار قرار گرفته است و بسیاری از هواداران و کارشناسان منتظر صدور حکم اخراج این مربی از استمفوردبریج هستند.

چلسی در پانزده بازی اخیر خود تنها 2 پیروزی به دست آورده است و هواداران دیگر تاب تحمل این شرایط را ندارند. به همین علت است که در روزهای گذشته بازار گمانه‌زنی و شایعه درباره جانشین احتمالی پاتر داغ بوده است، اما امانوئل پتی، هافبک سابق چلسی، به شکلی غیرمنتظره از گراهام پاتر حمایت کرده و می‌گوید شایعات زیادی درباره انتخاب زیدان به جای او وجود دارد، اما زیزو گزینه مناسبی برای چلسی نخواهد بود.

1806577

امانوئل پتی در یک مصاحبه گفت: "زین‌الدین زیدان انگلیسی بلد نیست و به همین خاطر گزینه مناسبی برای جانشینی گراهام پاتر در چلسی نخواهد بود. این حرف را در حالی می‌زنم که برای هم‌تیمی سابقم زیزو احترام زیادی قائلم.

پاتر از ماه سپتامبر به تیم ملحق شده. یعنی واقعا می‌خواهند اخراجش کنند؟ باشگاه باید از او حمایت کنند. تیم پاتر هنوز برای قهرمانی در چمپیونزلیگ شانس دارد. اگر پاتر را اخراج کنید جانشین او باید با شرایط جدید سازگار شود و این زمان خواهد برد. هواداران باید این را بفهمند که سازگار شدن مربی جدید در تیم هفته‌های زیادی طول خواهد کشید."

1806578

گراهام پاتر بعد از اخراج غیرمنتظره توماس توخل از چلسی در ماه سپتامبر در میانه فصل باشگاه سابقش برایتون را ترک کرد و به استمفوردبریج منتقل شد.

دیدگاه‌ها