کد خبر : 1872900 | 08 اسفند 1401 ساعت 21:12 | 107.3K بازدید | 52 دیدگاه

تحسین مسی در پاریس: آفرین به این حرفه‌ای‌گری

لیونل مسی برای حضور در دیدار دیشب پاری سن ژرمن مقابل مارسی در جشن تولد همسرش شرکت نکرد و هواداران پی‌اس‌جی او را به خاطر این رفتار حرفه‌ای تحسین کردند.

تحسین مسی در پاریس: آفرین به این حرفه‌ای‌گری

به گزارش "ورزش سه"، دیشب که پاری سن ژرمن در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ یک فرانسه، مسابقه موسوم به لو کلاسیک بین پی‌اس‌جی و مارسی، با نتیجه 3-0 به پیروزی رسید لیونل مسی یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های تیم پاریسی بود.

1806565

مسی در دیدار تیمش مقابل مارسی یک گل زد و دو پاس گل داد تا نقش مهمی در پیروزی پی‌اس‌جی داشته باشد. پاری سن ژرمن با این پیروزی با اختلاف هشت امتیاز صدرنشینی‌اش در لیگ یک را تثبیت کرد.

اما همسر لیونل مسی دیشب پستی اینستاگرامی منتشر کرد که نشان داد لئو مسی برای حضور در این مسابقه عطای حضور در جشن تولد همسر خود را به لقایش بخشیده است. آنتونلا تصویری منتشر کرد که او را در کنار فرزندانش در جشن تولد خانوادگی نشان می‌داد. او خطاب به لیونل مسی نوشت: "بهترین هدیه‌ای که تا حالا گرفته بودم. دلمان برایت تنگ شده لئو."

1783418

مسی در دو مسابقه اخیر پی‌‌اس‌جی دو گل به ثمر رسانده و دو پاس گل داده است تا نشان دهد به خصوص در روزهایی که این تیم نیمار را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد حضورش برای پیروزی پاری سن ژرمن ضروری است.

دیدگاه‌ها