کد خبر : 1872906 | 08 اسفند 1401 ساعت 22:16 | 15.4K بازدید | 2 دیدگاه

خروج و شک بدهنگام در بدترین زمان؛

رشید را هم‌تیمی‌های سابق به دام انداختند!

یک اشتباه و غفلت از سوی رشید مظاهری دروازه‌بان مطمئن نیم فصل دوم پیکان برای تاوان دادن مقابل مهاجمان گل‌گهر کافی بود.

رشید را هم‌تیمی‌های سابق به دام انداختند!

به گزارش "ورزش‌سه"، گل‌گهری‌ها پس از اطمینان از ادامه حضور امیر قلعه‌نویی و جدا نشدن این مربی برای کسب دومین پیروزی پیاپی با انگیزه زیادی پا به میدان گذاشته بودند و پیش از اینکه گل اول مسابقه را در دقیقه 11 به ثمر برساند، یکی، دو موقعیت ایجاد کرده بود، اما انگار آن‌ها برای باز کردن یکی از منسجم‌ترین خطوط دفاعی لیگ برتر نیاز به یک اشتباه داشتند؛ اشتباه وحشتناکی که در دقیقه 11 از سوی رشید مظاهری رخ داد.
در دقیقه 11 یک توپ به پشت مدافعین پیکان ارسال شد و در حالی که خطری دروازه شاگردان مجتبی حسینی را تهدید نمی‌کرد، رشید مظاهری برای زدن توپ چند متر از محوطه جریمه فاصله گرفت، ولی وقتی دید دو مدافع هم‌تیمی حضور دارند، دودل شد و تصمیم به بازگشت گرفت، اما پیش از بازگشت ضربه‌ای به توپ زد که آن را جلوی مرتضی تبریزی انداخت.
تبریزی پس از تصاحب توپ بلادرنگ با یک پاس رو به عقب رضا شکاری را صاحب توپ کرد و این مهاجم که در بازی رفت هم موفق به گلزنی شده بود، با یک شوت از راه داور توانست دروازه بی‌سنگربان پیکان را که رشید مظاهری در حال دویدن و رسیدن به آن بود، به راحتی و البته با یک ضربه پردقت باز کند.

1806606

این مسابقه در ادامه با گل دوم گل‌گهری‌ها با پیروزی دو بر صفر در پایان نیمه اول خاتمه پیدا کرد، اما قلعه‌نویی و شاگردانش به خوبی می‌دانند اگر این اشتباه مهلک نبود، کار سختی برای باز کردن دروازه پیکان داشتند. البته مظاهری از زمان پیوستن به پیکان عملکرد خوبی داشته و این اولین اشتباه تاثیرگذار او در تیم جدیدش و زیر نظر مربی سابقش مجتبی حسینی به شمار می‌رود. 
عکس‌ها از جواد نادری‌پور و ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها