کد خبر : 1872921 | 08 اسفند 1401 ساعت 23:25 | 64.4K بازدید | 18 دیدگاه

سیاوش دور از حلقه شادی سپاهانی‌ها (عکس)

سیاوش یزدانی بازیکن خبرساز فوتبال ایران روزهای سختی را در اردوی طلایی‌پوشان پشت سر می‌گذارد.

سیاوش دور از حلقه شادی سپاهانی‌ها (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، سیاوش یزدانی با خاطراتی غمبار استقلال را ترک کرد. او به عنوان یکی از بهترین بازیکنان و مدافعین فوتبال ایران از سپاهان به اردوی آبی‌پوشان پیوست و در حالی که اتفاقات تلخ و شیرینی را تجربه کرده بود، درنهایت با خاطره‌ای غم‌انگیز که با پنالتی دادن به سپاهان و اتهامات متعاقبش به اذهان آورده می‌شود، تیم محبوب خود را ترک کرد تا به جایی برگردد که شرایط رشد و بزرگ شدنش در فوتبال ایران را مهیا کرده بود.
یزدانی در اولین حضور فیکس خود در نقش جهان در دیداری سخت مقابل پرسپولیس قرار گرفت تا بار دیگر این‌بار با پیراهن سپاهان پنالتی بدهد؛ آن هم نه یک بار که دو مرتبه و تیمش در نهایت در روزی که او پس از دادن دو پنالتی از زمین اخراج شد، با نتیجه 4 بر 2 مغلوب پرسپولیس شد تا از جام حذفی کنار برود.
کسی البته آخرین پنالتی‌ای که پیش از مصاف سپاهان و استقلال یزدانی مرتکب شده را یادش نمی‌آید، اما سرنوشت این روزها علیه این بازیکن جلو می‌رود و ثبت می‌شود، تا او که از بازگشت به سپاهان خوشحال بود، پس از چند روز دوباره خودش را یکه و تنها ببیند و امیدوار باشد که در آینده دوباره اوضاع مطابق میل او رقم بخورد.
عکس از یاسر جمالی (آخرین تمرین تیم فوتبال سپاهان در زمین اختصاصی آلومینیوم در اراک)

1806645

دیدگاه‌ها