کد خبر : 1872949 | 09 اسفند 1401 ساعت 03:21 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

اسکالونی: هیچ‌چیز شیرین‌تر از شاد کردن مردم‌ نیست

لیونل اسکالونی، سرمربی آرژانتین، بعد از دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا، موفقیت بزرگ تیمش را حاصل تلاش همه بازیکنان تیمش دانست.

اسکالونی: هیچ‌چیز شیرین‌تر از شاد کردن مردم‌ نیست

به گزارش "ورزش سه"، لیونل اسکالونی بالاتر از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید و پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی به عنوان بهترین مربی سال فیفا در مراسم دِ بِست 2022 انتخاب شد.

این مربی 44 ساله کمتر از دو ماه پیش توانست آرژانتین را بعد از 36 سال انتظار، برای سومین بار قهرمان جام جهانی 2022 کند. همین موفقیت بزرگ کافی بود تا او بالاتر از دو مربی سرشناس فوتبال اروپا، از سوی فیفا به عنوان بهترین مربی سال انتخاب شود؛ این اتفاق درست ساعاتی پس از تمدید قرارداد او به مدت چهار سال انجام شد تا امشب، شبِ اسکالونی باشد.

او بعد از اعلام نامش به عنوان بهترین مربی سال، سراغ لیونل مسی رفته و پس از دست دادن با او و امباپه که کنارش حضور داشت، برای دریافت جایزه از فابیو کاپلو به روی سن رفت. اسکالونی در شروع صحبت‌های خود گفت: "از همه بابت جایزه ای که دریافت کردم تشکر می‌کنم؛ این جایزه مهمی است که با رای اهالی فوتبال به دست می‌آید."

1806746

سرمربی آرژانتین بخش دیگر صحبت‌های خود را به تشکر از اعضای این تیم اختصاص داده و تاکید کرد: "از 26 بازیکنی که ما را به این افتخار بزرگ رساندند تشکر می‌کنم. بدون آنها ما به هیچ چیز نمی رسیدیم. از تمام اعضای کادر فنی هم که مثل دوستانم هستند صمیمانه تشکر می‌کنم (او در این بخش نام تک تک دستیارانش را به زبان آورد). از رئیس فدراسیون فوتبال آرژانتین هم بابت مدیریت فوق العاده اش ممنونم. "

اسکالونی در رابطه با موفقیت بزرگی که در قطر کسب شد، گفت: "هیچ چیز بهتر و لذتبخش تر از آن نیست که مردم کشورتان را تا این اندازه شاد کنید. دیدن مردم در خیابان‌ها که با هیجان در حال شادی هستند، لذتبخش است. ما برای آنها و شادی آنها جنگیدیم و از حمایت هایشان تشکر می‌کنیم. این پیروزی متعلق به آنهاست."

او که همراه با همسر و دو پسرش در مراسم دِ بِست حضور یافته بود، در انتهای صحبت‌هایش خطاب به آنها گفت: "از همسرم و فرزاندم که این جا هستند، پدر، مادر و برادرانم در شهر پوجاتو و همه مردم کشورم تشکر می‌کنم."

دیدگاه‌ها