کد خبر : 1872984 | 09 اسفند 1401 ساعت 10:56 | 3.1K بازدید | 2 دیدگاه

وزیر ورزش به زودی به وزارتخانه برمی‌گردد

در موارد حساس از سجادی کسب تکلیف می‌کنیم

به گفته یکی از معاونان وزارت ورزش، امور وزارتخانه به صورت عادی درحال انجام است و هر معاونت متناسب با وظایف، نامه‌های حوزه وزیر را بررسی و پیگیری می‌کند.

در موارد حساس از سجادی کسب تکلیف می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه معاون اول رییس جمهور شایعه انتخاب سرپرست برای وزارت ورزش را رد کرد، امروز هم سرپرست معاونت امور حقوقی، مجلس و استان‌های وزارت ورزش به این موضوع واکنش نشان داده است.
سید هادی قره‌سید رومیانی در این باره گفت: الحمدالله آقای سجادی با دعای مردم و زحمات کادر پزشکی وضعیت خوب و مطلوبی دارند و ان‌شاءالله بزودی شاهد حضورشان در وزارتخانه خواهیم بود. در صورتی که در امور وزارتخانه موارد ضروری پیش بیاید که لازم باشد حتما نظر آقای وزیر اخذ شود، از ایشان کسب تکلیف می‌شود و در این چند روز در برخی موارد چنین رویکردی وجود داشته است.
وی در ادامه عنوان کرد: آقای سجادی به شدت از حضور در بین مردم خوشحال می‌شد و آمار حضورهای مردمی و بازدیدهای وی نشان از روحیه مردمی و عدم پشت میز نشینی ایشان است. ایشان وزیر کارتابلی و پشت میز نشین نبوده است. آقای وزیر و همراهان در مسیر گره‌گشایی از مشکلات مردم با این سانحه روبرو شدند. الحمدالله سرعت بهبودی ایشان رو به رشد است. همه ما باید دعا کنیم که ان‌شاءالله سلامتی کامل برای ایشان و همراهان حاصل شود و به‌زودی شاهد حضورشان در وزارتخانه باشیم.

دیدگاه‌ها