کد خبر : 1872993 | 09 اسفند 1401 ساعت 10:59 | 35.8K بازدید | 64 دیدگاه

رای عجیب صلاح: مسی و امباپه نه، وینی بهترین است

محمد صلاح، ستاره لیورپول، به وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن سال 2022 رای داد.

رای عجیب صلاح: مسی و امباپه نه، وینی بهترین است

به گزارش "ورزش سه"، مراسم اهدای جوایز بهترین‌های فیفا در سال 2022 شب گذشته در پارس برگزار شد و همانطور که انتظار می‌رفت لیونل مسی جایزه بهترین بازیکن را از آن خود کرد. 
این جایزه در حالی به این ستاره آرژانتینی اهدا شد که پیش از این کریم بنزما توانسته بود جایزه توپ طلای 2022 را از آن خود کند اما برگزاری مراسم فیفا پس از پایان جام جهانی قطر و قهرمانی آرژانتین در این رقابت‌ها باعث شد که این جایزه به مسی برسد. 
بررسی آرای بازیکنان مطرح تیم‌های ملی و باشگاهی مختلف پس از پایان این مراسم همیشه جذابیت و جنجال زیادی را در پی دارد و این موضوع امسال هم به یکی از موضوعات مورد توجه رسانه‌‎ها تبدیل شده است. 
پیش از این رای مسی به نیمار به عنوان بهترین بازیکن سال 2022، با وجود درخشش خیره‌کننده کیلیان امباپه خصوصا در جام جهانی قطر توجه بسیاری را به خود جلب کرده بود. 

1806787

حالا مشخص شده که محمد صلاح هم از کورس انتخاب‌های عجیب جا نمانده و به وینیسیوس جونیور به عنوان بهترین بازیکن سال 2022 رای داده است. درخشش این بازیکن نقش مهمی را در قهرمانی رئال مادرید در لالیگا و لیگ قهرمانان ایفا کرد اما شاید انتظار نمی‌رفت که او به عنوان نفر اول در صدر فهرست این ستاره مصری جای بگیرد. 
او همچنین از کوین دی بروینه، ستاره منچسترسیتی، در جایگاه دوم و از اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، در جایگاه سوم این رده‌بندی نام برده است. 
یکی دیگر از آرای قابل توجه مربوط به په‌په است که به عنوان هم‌تیمی کریستیانو رونالدو در تیم ملی پرتغال، مسی را در بین سه نفر برترش در سال 2022 قرار نداده است.

دیدگاه‌ها