کد خبر : 1873074 | 09 اسفند 1401 ساعت 16:26 | 12.4K بازدید | 2 دیدگاه

در روز غیبت شهریار؛

اعتماد دوباره مورایس به مهاجم ناشناخته

ژوزه مورایس برخلاف تصور بار دیگر عیسی مرادی را در ترکیب اصلی به میدان فرستاده است.

اعتماد دوباره مورایس به مهاجم ناشناخته

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان در حالی از دقایقی دیگر در ورزشگاه امام خمینی اراک به مصاف آلومینیوم می‌رود که شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده به عنوان دو ستاره این تیم در ترکیب اصلی حضور ندارند و مورایس برای پر کردن جای این دو بازیکن تصمیمات جالب توجهی اتخاذ کرده است.

بر این اساس علی‌نژاد و کاتاتو به عنوان دو وینگر چپ و راست تیم فعالیت خواهند کرد تا به نوعی علی‌نژاد نسبت به بازی قبلی جانشین احمدزاده شده باشد و امید نورافکن هم بار دیگر در پست هافبک دفاعی بازی خواهد کرد.

اما مهم‌ترین تصمیم مورایس برای این مسابقه استفاده از عیسی مرادی به جای شهریار مغانلو در رأس خط آتش سپاهان است؛ مهاجمی که در آخرین روزهای پنجره زمستانی و در بازی دوستانه برابر خوشه‌طلایی چشم مورایس را گرفت تا در انتقالی غیرمنتظره به اردوی سپاهان یکی از بهترین باشگاه‌های ایران بپیوندد.

عیسی مرادی در این فصل 9 مرتبه شانس حضور در ترکیب اصلی سپاهان را پیدا کرده که درخشان‌ترین نمایش او دبل در تبریز برابر تراکتور در هفته نهم بوده؛ جایی که در روزهای افت شهریار مغانلو به ترکیب اصلی رسید و حالا مورایس امیدوار است این فرصت دوباره که البته یک توفیق اجباری برای مرادی است به درخشش او منتهی شود.

1806912

دیدگاه‌ها