کد خبر : 1873112 | 09 اسفند 1401 ساعت 18:55 | 20.1K بازدید | 6 دیدگاه

چرا باید همچین حرکاتی را انجام دهند؟

انتقاد دستیار ساکت از خوشحالی جنجالی در دستگردی

دستیار ساکت الهامی از خوشحالی جنجالی بازیکنان مس رفسنجان انتقاد کرد.

انتقاد دستیار ساکت از خوشحالی جنجالی در دستگردی

به گزارش "ورزش سه"، ایمان عالمی مربی تیم هوادار در نشست خبری پس از بازی با مس رفسنجان گفت: پیش‌بینی ما یک بازی دشوار بود و این بازی سخت‌تر هم شد. قبل از هر چیز باید این برد را به مس رفسنجان تبریک بگویم، اما ما شروع بسیار خوبی داشتیم. می‌توانستیم در دقیقه 7 به گل برسیم. در ادامه بازی بسیار زیبایی را از بچه‌ها دیدیم، اما در نیمه دوم شرایط به هم خورد.

وی افزود: شما دقت کنید ببینید داور چه عملکردی داشت. ما هر وقت خواستیم شکل بگیریم و موقعیت بسازیم، داور بازی را خواباند. ما نمی‌خواهیم در مورد کمیته داوران صحبت کنیم چون جناب آقای افشاریان، اینجا بود و به احترام ایشان قصد صحبت نداریم، اما ما با ارسال نامه شکایت کردیم. ما نامه شکایت را فرستادیم که پیگیری شود. ما امروز بازی خوبی کردیم اما هر وقت خواستیم بازی را شکل دهیم، شرایط متفاوت شد.

عالمی در مورد خوشحالی بعد از گل بازیکنان مس رفسنجان عنوان کرد: بعد از گل هم چرا باید همچین حرکاتی از تیم حریف ببینیم؟ ضمن اینکه گلر حریف، الفاظی به نیمکت و مربی و سرمربی ما به کار گرفت که اصلا صحیح نیست. شرایطی در فوتبال ما به سمتی رفته که باید مربی خارجی بیاورند. من ایمان عالمی، من ساکت الهامی و من محمد ربیعی چگونه در این فوتبال کار کنیم؟ این داوری است و شرایط را دیدید.

مربی هوادار در پایان اظهار داشت: من به تیم خوب مس رفسنجان تبریک می‌گویم اما داوری خیلی ما را اذیت کرد. اخراج و اخطار داشتیم و نتوانستیم بازی را پیش ببریم اما به هر حال به تیم حریف تبریک می‌گویم.

ویدئو: 273843

دیدگاه‌ها