کد خبر : 1873118 | 09 اسفند 1401 ساعت 19:19 | 17.5K بازدید | 14 دیدگاه

شانس‌مان را از دست دادیم، اما ...

مورایس: باید این نتیجه را قبول کنیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان از تلاش تیمش در دقایق پایانی مسابقه برای کسب پیروزی تمجید کرد.

مورایس: باید این نتیجه را قبول کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، ژوزه مورایس در کنفرانس خبری پس از هفته بیست و یکم برابر آلومینیوم در اراک که با تساوی یک بر یک تمام شد، حرف‌هایش را درباره جریان مسابقه این‌طور آغاز کرد: یک یک نتیجه‌ای است که باید قبول کنیم. شروع بازی طوری بود که متاسفانه به حریف موقعیت دادیم و اجازه دادیم اعتماد به نفس حریف بالا برود. در اولین شوتی که به دروازه ما زدند، با اشتباه ما توپ وارد دروازه شد. در اواخر بازی تلاش به اندازه کافی خوب بود برای اینکه بتوانیم برگردیم و نتیجه را بهتر کنیم.
او با اشاره به رقابت فشرده در لیگ اضافه کرد: لیگ همین است. سه امتیاز بالاتر، سه امتیاز پایین‌تر، مساوی، یک امتیاز کمتر یا بیشتر ... باید جلو برویم و ببینیم چه چیزی پیش می‌آید. خوشحالم که حداقل توانستیم به بازی برگردیم و در آخر هم می‌توانم بگویم تلاش‌مان در آخر بازی خوب بود.

1806979

از مورایس پرسیده شد که آلومینیوم را در این مسابقه چطور دیده است که او در واکنش به این سوال گفت: این را فکر می‌کنم گفتم. از لحاظ استراتژیکی آمده بودند تا امتیاز بگیرند. تیمی هستند که در میانه‌های جدول قرار دارند و تلاش‌شان را می‌کنند تا به حداکثر امتیازات برسند. خیلی خوب دفاع کردند و از موقعیت‌شان هم استفاده کردند. ما شانس‌مان را از دست دادیم ولی باید جلو برویم و تلاش کنیم تا ببینیم چه می‌شود.
مورایس در پاسخ به این سوال که آیا نتیجه عادلانه بوده است یا خیر، این‌طور پاسخ داد: یک یک نتیجه‌ای است که اتفاق افتاده و باید قبولش کنیم. ما فرصت این را داشتیم که گل‌های بیشتر بزنیم. تیم آلومینیوم هم موقعیت داشت و استفاده کرد. اینکه بگویم دوست داشتم برنده بازی باشیم از طرف خودم شاید منصفانه نباشد ولی فوتبال همین است و هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد منصفانه است.

دیدگاه‌ها