کد خبر : 1873125 | 09 اسفند 1401 ساعت 19:54 | 10.4K بازدید | 1 دیدگاه

سیف‌الله‌پور: یک سوم سال گذشته پول گرفته‌ایم

واکنش مدیرعامل نساجی به راه‌ ندادن تابلوی تبلیغاتی

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر توضیحاتی را ارائه کرد.

واکنش مدیرعامل نساجی به راه‌ ندادن تابلوی تبلیغاتی

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حواشی قبل از مسابقه استقلال و نساجی راه ندادن تابلوهای تبلیغاتی به ورزشگاه وطنی قائمشهر بود. مسئولان نساجی به خاطر پرداخت نشدن حق تبلیغات محیطی از سوی سازمان لیگ تصمیم به چنین کاری گرفتند و البته این موضوع بعد از دقایقی رفع شد و تابلوها در محل مورد نظر نصب شدند.

بعد از پایان مسابقه استقلال و نساجی، ایزد سیف‌الله‌پور مدیرعامل باشگاه شمالی به پاسخگویی در این خصوص پرداخت و گفت: تابلوهای تبلیغات دیروز رسیدند که آن‌ها را به ورزشگاه راه ندادیم. صبح امروز جلسه دو، سه ساعته در سازمان لیگ برگزار و توافق شد مطالبات باشگاه نساجی پرداخت شود. ما مشکلی با سازمان لیگ نداشتیم، ولی این حق باشگاه است که حقش را بگیرد.

او ادامه داد: تا الان یک سوم سال گذشته به ما پرداختی داشته‌اند و ما به این علت اجازه ندادیم تبلیغات وارد زمین شود، اما با صحبت‌هایی که امروز انجام شد توافقات صورت گرفت.

مدیرعامل باشگاه نساجی درباره اینکه آیا تغییراتی در استادیوم وطنی صورت خواهد گرفت، گفت: قرار است که خودمان جایگاه خبرنگاران، VIP و CIP را درست کنیم تا ان‌شاالله یک ورزشگاه در خور شأن باشگاه نساجی داشته باشیم. سه، چهار ماهه هم این کار را خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها