کد خبر : 1873131 | 09 اسفند 1401 ساعت 20:07 | 28.5K بازدید | 10 دیدگاه

بازخواست دوستانه حقیقی توسط قایدی: شیرجه زدی

یکی از مهمترین لحظات بازی استقلال برابر نساجی در اواخر بازی رقم خورد. لحظه‌ای که می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر دهد.

بازخواست دوستانه حقیقی توسط قایدی: شیرجه زدی

به گزارش " ورزش سه "، شروع طوفانی و موقعیت‌های فراوان استقلال در بازی با نساجی در روزی که تیر دروازه هم با این تیم سر ناسازگاری داشت، سه امتیاز را برای تیم ساپینتو به ارمغان نیاورد، تا  فاصله استقلال با صدر جدول همچنان سه امتیاز باقی بماند.
آبی‌ها که روز کم‌موقعیتی را برای نساجی به وجود آورده بودند، فکرش را هم نمی‌کردند ضربه کلانتری از آن فاصله و با آن دقت و شدت به سه کنج دروازه حسینی برود و آنها فرصت جبران را هم از دست بدهند تا در عین ناباوری دو امتیاز را در قائمشهر و ورزشگاه شهید وطنی جا بگذارند.
اما مهمترین لحظه بازی در دقیقه 88 رقم خورد؛ لحظه‌ای که حرکت پابه‌توپ قایدی و سرنگونی او در محوطه هجده قدم به زعم داور پنالتی دیده نشد تا قایدی را در بهت و حیرت ببرد. 
قایدی که در محوطه هجده قدم سرنگون شده بود، بعد از تصمیم عرب‌براقی مبنی بر ادامه بازی دست را روی سر خودش گذاشته بود و با لبخندی تلخ به داور بازی نگاه می‌کرد. جایی که علیرضا حقیقی با لبخند و اخم او را از زمین بلند می‌کند تا به او بگوید شبیه‌سازی کرده است. کمی دورتر، مهدی سیفی کمک دوم داور دیده می‌شود که دستش را جلوی دهان خود گرفته و با داور از طریق سیستم سوتی صحبت می‌کند. صحبت‌هایی که معلوم نشد درباره چه چیزی بود و البته نتیجه‌اش هم در تصمیم نهایی داور تاثیر نداشت تا صدای قایدی را بعد از بازی به شدت دربیاورد و او از نحوه قضاوت عرب‌براقی انتقاد کند. قایدی در میکسدزون خبری ورزشگاه وطنی معتقد بود عرب‌براقی نه تنها در این مسابقه که در مصاف برابر مس رفسنجان هم حق استقلال را پایمال کرده است.
عکس: مهدی افشاری

1806999
1807000
1807001
1806998
1806997

دیدگاه‌ها