کد خبر : 1873162 | 10 اسفند 1401 ساعت 05:15 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

مقتدایی: لیگ قابل‌پیش‌بینی نیست، شاید ماندیم

مدافع نفت با وجود حضور در قعر جدول همچنان به بقا امیدوار است.

مقتدایی: لیگ قابل‌پیش‌بینی نیست، شاید ماندیم

به گزارش “ورزش سه”، نفت مسجدسلیمان باز هم متحمل یک شکست سنگین شد، این بار سه بر صفر مقابل پرسپولیس در آزادی. 
مجتبی مقتدایی، مدافع نفت مسجدسلیمان در خصوص این بازی به خبرنگار ما گفت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد، در ابتدای بازی یک پنالتی از دست دادیم و در ادامه موقعیت‌های خوبی هم داشتیم، اگر از این فرصت‌ها استفاده می‌کردیم نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. در تقابل با تیم بزرگی مثل پرسپولیس باید از تک موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما ما موفق به انجام این کار نشدیم. هر چه از زمان بازی می‌گذشت بازیکنان پرسپولیس هماهنگ‌تر شدند و توانستند نتیجه را به سود خودشان رقم بزنند.

او در مورد ناراحتی رضا عنایتی از وضعیت مديريتی مسجدسلیمان و اظهاراتش بعد از پایان این بازی ادامه داد: آقای عنایتی حق دارد که ناراحت باشد و به نظرم اظهاراتش کاملا درست بود. آقا رضا از نتیجه بازی ناراحت بود، بعد از آمدن ایشان تیم ما فوتبال باکیفیتی ارائه می‌کند و در هر بازی موقعیت‌های زیادی داریم اما متاسفانه نمی‌توانیم از آنها استفاده کنیم. اگر موقعیت‌های‌مان  تبدیل به گل می‌شد، می‌توانستیم دو یا سه رده از جایگاه فعلی‌ خود بالاتر باشیم.

این بازیکن در رابطه با احتمال ماندن یا سقوط نفت‌ در پایان فصل اظهار داشت: اتفاقات فوتبالی غیرقابل پیش‌بینی است، ما به سقوط فکر نمی‌کنيم و با وجود تمام مشکلات سعی داریم با تلاش بیشتر نتایج بهتری رقم بزنیم. ما مانند فصول گذشته می جنگیم تا نفت مسجدسلیمان را در لیگ برتر نگه‌داریم.

مقتدایی درباره بازی هفته آینده نفت مسجدسلیمان مقابل نساجی افزود: دیدار با نساجی یکی از مهم‌ترین بازی‌هایمان در این فصل است. ما در این دیدار چاره‌ای جز برد نداریم و حتما باید برای کسب سه امتیاز به میدان برویم.

دیدگاه‌ها