کد خبر : 1873172 | 10 اسفند 1401 ساعت 01:23 | 10.4K بازدید | 0 دیدگاه

صعود آسان منچسترسیتی در جام حذفی (عکس)

منچسترسیتی با پیروزی ۳-۰ مقابل بریستول سیتی، به دور بعدی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرد.

صعود آسان منچسترسیتی در جام حذفی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که امشب میهمان بریستول بودند، کار سختی مقابل حریف کوچک‌شان نداشتند و در نهایت با گل‌های فیل فودن (دوگل) و کوین دی‌بروینه به پیروزی داشتند.

تنها هفت دقیقه از بازی سپری شده بود که سیتی به گل رسید. روی یک حرکت تیمی حساب شده، پاس در عرض ریاض محرز در سمت مقابل به فیل فودن رسید و او هم با یک ضربه پای چپ دقیق، دروازه حریف را باز کرد.
سیتی در همان نیمه اول حداقل دو موقعیت خوب دیگر داشت تا به گل دوم برسد اما ضربات محرز و دی‌بروینه راهی به دروازه حریف پیدا نکرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

1807094
1807087

در نیمه دوم هم سیتی نمایش بهتری داشت و در دقیقه ۷۴ بود که به گل دوم رسید. این بار روی پاس جولین آلوارز بود که فودن صاحب موقعیت شد و ضربه او بعد از برخورد به پای مدافع حریف، وارد دروازه شد.

1807095
برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه ۸۱ بود که دی‌بروینه گل سوم را وارد دروازه حریف کرد. ستاره بلژیکی که پشت محوطه جریمه صاحب توپ شده بود، با یک شوت نه چندان محکم توپ را به گوشه دروازه فرستاد و در نهایت سیتی با همین سه گل به پیروزی رسید تا به جمع ۸ تیم پایانی رقابت‌های این فصل جام حذفی انگلیس راه پیدا کند.

1807096

دیدگاه‌ها