کد خبر : 1873234 | 10 اسفند 1401 ساعت 12:22 | 26.6K بازدید | 7 دیدگاه

مجیدی: تیم احمد نور از بهترین‌های آسیاست

فرهاد مجیدی با تمجید از شباب الاهلی گفت که آنها فردا دیدار سختی برابر شوالیه‌های سرخ در پیش دارند.

مجیدی: تیم احمد نور از بهترین‌های آسیاست

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال اتحاد کلباء در دیداری حساس و مهم از هفته هجدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، فردا شب در استادیوم خانگی خود به مصاف شباب الاهلی می‌رود. پس از شکست تلخ هفته قبل برابر العین، شاگردان فرهاد مجیدی تقابل سختی با صدرنشین ادنوک لیگ دارند.

فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی ببرها پیش از رویارویی فردا برابر شوالیه‌های سرخ، به تمجید از حریف خود پرداخت. شباب الاهلی پس از شکست سه بر یک برابر الهلال، پای به مسابقات لیگ داخلی می گذارد.

مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردا گفت: در این دیدار مقابل تیمی بازی می‌کنیم که در این فصل سطح بسیار خوبی را از خود ارائه کرده است و از نظر من شباب الاهلی یکی از کامل ترین تیم‌های امارات است. آنها در حال حاضر یکی از بهترین تیم های آسیا محسوب می‌شوند.

1807184

وی در خصوص روند آماده سازی کلباء نیز گفت: در دو هفته گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و تیم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. بازیکنان آماده رویارویی با شباب الاهلی هستند و به دنبال ارائه بهترین‌های خود در این دیدار هستیم.

دیدار تیم های شباب الاهلی و اتحاد کلباء فردا شب و از ساعت 19:45 به وقت تهران برگزار می‌شود. شاگردان مجیدی با کسب 24 امتیاز در رتبه دهم قرار دارند و شباب الاهلی 37 امتیازی نیز که احمد نوراللهی را در اختیار دارد، صدرنشین لیگ امارات است.

دیدگاه‌ها