کد خبر : 1873241 | 10 اسفند 1401 ساعت 12:44 | 17.2K بازدید | 27 دیدگاه

پیام آنچلوتی به وینی: برابر بارسا ثابت کن بهترینی!

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، از وینیسیوس جونیور خواسته که در دیدار برابر بارسلونا به فیفا ثابت کند که حقش حضور در ترکیب برتر سال 2022 بوده است.

پیام آنچلوتی به وینی: برابر بارسا ثابت کن بهترینی!

به گزارش "ورزش سه"، عدم حضور وینیسیوس در بین گزینه‌های انتخاب ترکیب برتر سال 2022 از سوی فیفا با تعجب و اعتراض بسیاری همراه شد. 
این اتفاق در حالی رخ داد که این ستاره برزیلی سال گذشته یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید بود و نقش مهمی در قهرمانی این تیم در لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرد. 
او به همراه کریم بنزما در اکثر گل‌های به ثمر رسیده برای رئال در سال گذشته نقش داشت و گل قهرمانی این تیم در دیدار فینال لیگ قهرمانان برابر لیورپول را نیز به ثمر رساند. 
با این حال، فیفا تصمیم گرفت که او را در بین گزینه‌های انتخاب ترکیب برتر سال 2022 قرار ندهد و از بازیکنان دیگری مانند ارلینگ هالند، بنزما، لیونل مسی و روبرت لواندوفسکی به عنوان بازیکنان منتخب استفاده کند.

1804055

این موضوع خشم باشگاه رئال مادرید را به همراه داشت و سرمربی و بازیکنان این تیم در اعتراض به این تصمیم در مراسمی که برای اهدای جوایز در پاریس برگزار شد حاضر نشدند. 
حالا ای بی سی اسپانیا خبر داده که آنچلوتی پس از این مراسم پیامی برای وینیسیوس ارسال کرده و از او خواسته که قدرتش را در دیدار ال‌کلاسیکوی این هفته نشان داد. 
او به این ستاره تیمش گفته: «تو شایسته این بودی که در این ترکیب حضور داشته باشی. همه ما از این موضوع باخبر هستیم. حالا نوبت توست که یک بار دیگر قدرتت را به آنها نشان بدهی. از بازی همین هفته با بارسلونا شروع کن.»

رئال مادرید فردا شب در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام حذفی اسپانیا میزبان بارسلونا خواهد بود. 

دیدگاه‌ها