کد خبر : 1873248 | 10 اسفند 1401 ساعت 13:35 | 44.5K بازدید | 6 دیدگاه

گری نویل:

همه به کاسمیرو شک داشتیم اما اشتباه کردیم

گری نویل، مدافع سابق منچستریونایتد، می‌گوید کاسمیرو ثابت کرده که ارزش چنین سرمایه‌گذاری سنگینی را داشته است.

همه به کاسمیرو شک داشتیم اما اشتباه کردیم

به گزارش "ورزش سه"، کاسمیرو تابستان امسال و در حالی که کمتر کسی انتظارش را داشت از رئال مادرید جدا شد و به منچستریونایتد پیوست. 
بسیاری از کارشناسان و هواداران یونایتد از هزینه صورت گرفته برای انتقال این بازیکن به اولدترافورد با توجه به سن او ابراز نگرانی کرده بودند اما حالا به نظر می‌رسید که همه انتقادها با درخشش او در ترکیب این تیم به دست فراموشی سپرده شده است. 
گری نویل در پادکست اورلپ در این باره اظهار داشت: «دیگر هیچ تردیدی درباره کاسمیرو وجود ندارد. همه ما در ابتدای حضور او می‌گفتیم 60 میلیون پوند؟ 70 میلیون پوند؟ و قرارداد سالانه 20 میلیون پوند به مدت پنج سال؟ این یعنی سرمایه‌گذاری نزدیک به 170 میلیون پوندی.

1786690

این مبلغ بسیار زیادی است. چنین کاری به هیچ وجه هوشمندانه و عاقلانه نیست. وقتی شرایط و این خرید را از نمایی بزرگتر ببینید. این کار اصلا درست نیست. هیچکدام از ما فکر نمی‌کردیم که شرایط به این صورت پیش برود.»
او با اشاره به درخشش این ستاره برزیلی در ترکیب تیم اریک تن‌هاخ اضافه کرد: «تاثیری که او در کوتاه مدت داشته واقعا باورنکردنی و فوق العاده است و این همان چیزی است که یونایتد به آن نیاز دارد. او به روش‌هایی باورنکردنی برای این باشگاه فوق العاده ظاهر شده و تاثیری ویرانگر روی حریف دارد.»

دیدگاه‌ها