کد خبر : 1873252 | 10 اسفند 1401 ساعت 14:10 | 35.4K بازدید | 6 دیدگاه

با تمام قوا برابر بارسا

رئال با یک ترکیب چمپیونزلیگی در ال‌کلاسیکو

کارلو آنچلوتی بدون توجه به بازی یکشنبه آینده برابر بتیس، رئال را با بهترین ترکیب ممکن برابر بارسلونا روانه میدان می کند.

رئال با یک ترکیب چمپیونزلیگی در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، فردا شب رئال مادرید در برنابئو میزبان بارسلونا از دور رفت نیمه نهایی کوپا دل ری است. کارلو آنچلوتی پس از تساوی در دربی به خبرنگاران گفته بود که الان کوپا دل ری مهمترین جام است چون نزدیک‌تر از همیشه به آن هستند. رئال تنها 270 دقیقه تا قهرمانی فاصله دارد ولی ابتدا باید در دو بازی رفت و برگشت از سد بارسلونا عبور کند.

1804608

طبق ادعای آاس، کارلتو تیمش را با بهترین ترکیب ممکن روانه میدان خواهد کرد؛ بدون اینکه به بازی دشوار یکشنبه برابر بتیس در بنیتو ویامارین فکر کند. رئال پس از شکست بارسا از آلمریا حالا بار دیگر در لالیگا شانس قهرمانی پیدا کرده ولی فعلا کوپا دل ری اهمیت بیشتری دارد.

1807207

آاس نوشته است که در ترکیب رئال تیبو کورتوا مثل همیشه درون دروازه خواهد ایستاد. در غیاب داوید آلابا و فرلاند مندی، قطع به یقین ناچو دفاع چپ خواهد بود. او برابر لیورپول وقتی به جای آلابا وارد زمین شد، توانست به خوبی محمد صلاح را مهار کند. آنتونیو رودیگر و ادر میلیتائو که حالا بیشتر از قبل یکدیگر را در زمین درک می کنند، در قلب دفاع به میدان می روند و دنی کارواخال نیز دفاع راست خواهد بود. برای خط میانی ادواردو کاماوینگا شانس بیشتری نسبت به شوامنی برای بازی در پست هافبک دفاعی دارد و لوکا مودریچ و تونی کروس نیز دو هافبک میانی خواهند بود.  به این ترتیب دنی سبایوس و شوامنی کار را از روی نیمکت شروع می‌کنند.

1804585

 اما خط حمله رئال چگونه خواهد بود؟ طبق ادعای آاس، کریم بنزما و وینیسیوس جایگاهشان قطعی است و انتظار می رود فده والورده نیز بال راست باشد. رودریگو که مصدوم است، اگر در نهایت وارد فهرست شود، کار را از روی نیمکت شروع می‌کند.

1807208

ترکیب احتمالی رئال: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، مودریچ، کاماوینگا، کروس، والورده، بنزما و وینیسیوس.

دیدگاه‌ها