کد خبر : 1873261 | 10 اسفند 1401 ساعت 15:15 | 103.5K بازدید | 10 دیدگاه

تبریک ال‌فنومنو به لئو

مکالمه جالب مسی و رونالدو در مراسم فیفا

دوشنبه شب و پیش از شروع مراسم بهترین‌های سال فیفا در پاریس، لیونل مسی و رونالدو نازاریو خوش‌و‌بش گرمی با یکدیگر داشتند و برای دقایقی با هم صحبت کردند.

مکالمه جالب مسی و رونالدو در مراسم فیفا

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی دوشنبه در پاریس برای دومین بار توانست عنوان بهترین بازیکن سال فیفا را کسب کند. اکثر جوایز مهم نیز به آرژانتینی‌ها رسید که توانسته بودند در جام جهانی 2022 قهرمان شوند. 

1807223

پیش از شروع مراسم و زمانی که مسی همراه همسرش در حال ورود به سالن بود، با رونالدو نازاریو برخورد کرد و این دو به گرمی با یکدیگر خوش‌و‌بش کردند. دوربین‌های شبکه دازن نیز این مکالمه را شکار کردند.

1807224

ابتدا رونالدو قهرمانی جهان را به مسی تبریک گفت: «تبریک لئو به خاطر قهرمانی جام جهانی. شیرین بود، نه؟ دیدم چقدر خوشحال بودی و من هم برایت بسیار خوشحال شدم.»

جالب اینکه مسی ضمن تشکر از رونالدو به دربی اخیر رئال و اتلتیکو اشاره کرد که رونالدو به عنوان کارشناس شبکه دازن در برنابئو حضور داشت: «در دربی دیدمت که صحبت می‌کردی.» 

1807225

رونالدو در پاسخ گفت: «بله، سیمئونه معتقد بود آن صحنه پنالتی نبود. او حتی ضربه آرنج کوریا به رودیگر را هم خطا نمی‌دانست.» رونالدو در پایان گفت: «په په کاستا (دوست مسی) را دیدم و به او گفتم تمام هفته را در پاریس هستم. اگر این‌طور باشد، می‌توانیم با هم یک قهوه بنوشیم (می‌خندد).»

دیدگاه‌ها