کد خبر : 1873268 | 10 اسفند 1401 ساعت 15:41 | 36.9K بازدید | 6 دیدگاه

مورایس برای اولین بار از رامین چشم پوشید

رامین رضائیان نتوانست در مصاف برابر اراک هم مانند طول فصل اثرگذار ظاهر شود.

مورایس برای اولین بار از رامین چشم پوشید

به گزارش "ورزش‌سه"، سپاهان روز گذشته دیدار سختی در اراک برگزار کرد و اگرچه توانست پس از شوت قائدرحمتی به بازی برگردد، ولی درنهایت نتوانست بیشتر از یک امتیاز از این مسابقه حساس بگیرد و در حالی سفری چند ساعته به اصفهان را آغاز کرد که اختلاف سه امتیازی خود را نتوانسته بود با پرسپولیس حفظ کند.

رامین رضائیان یکی از ویژه‌ترین چهره‌های سپاهان در این فصل بوده که با به ثمر رساندن 5 گل و ارسال 4 پاس گل نقش مهمی در موفقیت‌های فصل جاری طلایی‌پوشان زیر نظر مورایس داشته است.

1807233
1807234

با این حال رامین رضائیان در دو مسابقه اخیر سپاهان که در جام حذفی مقابل پرسپولیس و آلومینیوم اراک در لیگ برتر برگزار شد، موفق به ادامه روند خود نشده تا سپاهان هم از این دو مسابقه یکی را ببازد و دیگری را هم با تساوی تمام کند.

روز گذشته اما اتفاق مهم تصمیم مورایس برای استفاده از آریا یوسفی به جای رامین رضائیان بود؛ بازیکن جوان آکادمی سپاهان که پس از حضور مقابل فولاد به دلیل محرومیت در پست غیرتخصصی حالا رفته رفته جای خود را در تفکرات مورایس باز کرده و بیشتر فرصت بازی پیدا می‌کند، اما در روزی که شاگردان رحمتی نمایش خوبی ارائه کردند، حضور این بازیکن جوان هم نتوانست منجر به گلزنی و کسب سه امتیاز برای سپاهان شود.

1807240
آریا یوسفی در مصاف برابر آلومینیوم اراک از دقیقه 84 به جای رامین رضائیان در پست دفاع راست بازی کرد.


عکس‌ها: یاسر جمالی

دیدگاه‌ها