کد خبر : 1873281 | 10 اسفند 1401 ساعت 16:55 | 94.6K بازدید | 121 دیدگاه

طعنه برادر تونی کروس به جوایز فیفا

بست فیفا: انتخاب مسی و مارتینز مثل یک شوخی بود

فلیکس کروس، برادر تونی کروس، انتخاب دیبو مارتینز و لیونل مسی به عنوان بهترین گلر و بهترین بازیکن سال فیفا را زیر سوال برد.

بست فیفا: انتخاب مسی و مارتینز مثل یک شوخی بود

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در پاریس، لیونل مسی از سوی فیفا توانست عنوان بهترین بازیکن سال را کسب کند. دیبو مارتینز بهترین گلر شد و لیونل اسکالونی هم بهترین مربی سال انتخاب شد. دست رئالی‌ها از همه جوایز کوتاه ماند و تنها کریم بنزما، لوکا مودریچ و تیبو کورتوا در تیم منتخب سال قرار گرفتند.

1806736

فلیکس و تونی کروس در شماره جدید پادکست‌شان در مورد جوایز بهترین‌های فیفا حرف زدند. فلیکس در اظهارنظری کنایه‌آمیز گفت: «فوتبال یک ورزش گروهی است و این جوایز فردی را درک نمی‌کنم. جوایز بهترین‌های فیفا هم از نظر من به شوخی شبیه بود. بازیکنان شایسته زیادی داشتیم.»

سپس تونی شروع به صحبت کرد: «در سال جام جهانی به تو گفته بودم که به دنبال نام بازیکنان رئال در فهرست برندگان نباش. من هم این مراسم را تحریم کردم و هیچ جایزه‌ای هم نگرفتم.»

فلیکس از انتخاب دیبو مارتینز متعجب بود: «دیبو مارتینز بهترین گلر سال؟ قبل از جام جهانی کسی او را نمی‌شناخت و تنها در فینال چند مهار خوب داشت. او دروازه‌بان بزرگی نیست و در قهرمانی آرژانتین هم نقش اول را نداشت. برای انتخاب بهترین گلر سال باید عملکرد یک سال را در نظر گرفت نه یک تورنمنت.»

1806680

فلیکس در مورد مسی هم گفت: «مسی شاید بهترین بازیکن جام جهانی بود ولی بهترین بازیکن سال نبود. از نظر من او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال هم نیست.»

تونی اما در این یک مورد با برادرش موافق نبود: «مسی با آرژانتین قهرمان شد و قطعا بهترین بازیکن جام جهانی بود. برای من انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن عجیب نبود چون درست یا غلط، همیشه در سال جام جهانی، این تورنمنت نقش مهم‌تری در انتخاب بهترین‌ها دارد.»

دیدگاه‌ها