کد خبر : 1873286 | 10 اسفند 1401 ساعت 17:40 | 8.2K بازدید | 7 دیدگاه

مورینیو نقره‌داغ شد: 2 جلسه محرومیت و جریمه نقدی

ژوزه مورینیو، سرمربی رم، که دیشب در جریان دیدار تیمش با کرمونزه اخراج شد به دلیل ورود به رختکن داوران و توهین‌های شدید به تیم داوری دو جلسه از همراهی رم محروم شد.

مورینیو نقره‌داغ شد: 2 جلسه محرومیت و جریمه نقدی

به گزارش "ورزش سه"، آقای خاص دیشب برای سومین بار در فصل جاری کارت قرمز را مقابل چشمان خود دید و اخراج شد.

در حالی که رم در هفته بیست و چهارم سری آ در خانه کرمونزه به مصاف این تیم رفته بود، در دقایق اولیه نیمه دوم مورینیو با مارکو سرا داور چهارم بازی درگیر شد. جالوروسی در آن زمان 1-0 از حریف خود عقب افتاده بود. بعد از اخراج مورینیو شاگردانش کار را به تساوی کشاندند، اما در نهایت 2-1 شکست خوردند.

این اما پایان جنجال‌های مورینیو نبود. او بعد از پایان بازی به رختکن داوران رفت و به ادعای کمیته داوران ایتالیا با توهین‌های "زشت و شدید" به تیم داوری حمله‌ور شد. کمیته داوران ایتالیا که بررسی رفتار این مربی پرتغالی را آغاز کرده بود دقایقی پیش حکمش را منتشر کرد. مورینیو به این ترتیب از حضور در دو بازی رم محروم شد و باید جریمه‌ای 10 هزار یورویی بپردازد.

1807276

سری آ با انتشار یک اطلاعیه رسمی مجازات مورینیو و دلایل آن را اعلام کرد. در این اطلاعیه چنین آمده است: "در دقیقه دوم نیمه دوم مسابقه رم و کرمونزه او به شکلی شدید و تحریک‌آمیز به یک تصمیم داوری اعتراض کرد و این رفتارش را در زمان اخراج از زمین هم تکرار کرد. از این گذشته او به رختکن داوران وارد شده و خطاب به داور چهارم از توهین‌هایی بسیار شدید و زشت استفاده کرد."

1807277

مورینیو در کنفرانس خبری بعد از بازی هم به داور چهارم تاخت و او را به هوادارای از یوونتوس متهم کرد. او حتی ادعا کرد که این داور با او به شکلی نامناسب صحبت کرده و همین باعث واکنشش شده است.

دیدگاه‌ها