کد خبر : 1873294 | 10 اسفند 1401 ساعت 18:20 | 12.7K بازدید | 9 دیدگاه

فردا هم خبری از ستاره بلژیکی نیست

طلسم ادامه‌دار ادن هازارد در ال‌کلاسیکو

به نظر نمی‌رسد ادن هازارد فردا هم شانسی برای بازی مقابل بارسلونا داشته باشد. او هرگز در یک ال‌کلاسیکوی رسمی به میدان نرفته است.

طلسم ادامه‌دار ادن هازارد در ال‌کلاسیکو

به گزارش "ورزش سه"، ادن هازارد در سال 2019 با قراردادی به ارزش 100 + 30 میلیون یورو از چلسی به رئال پیوست و سالانه 15 میلیون یورو نیز دستمزد می‌گیرد ولی هرگز نتوانسته در ال‌کلاسیکوی رسمی برای رئال به میدان برود و تنها یک بار در ال‌کلاسیکوی دوستانه پیش فصل به میدان رفته است. از زمان پیوستن هازارد به رئال، شاهد 9 ال‌کلاسیکو بوده‌ایم ولی او به دلایل مختلف که مهم‌ترینش مصدومیت بوده، هرگز شانس حضور در این بازی را پیدا نکرده و در بازی فردا برابر بارسا نیز به نظر نمی‌رسد به میدان برود.

1760374

امروز کارلو آنچلوتی در مورد هازارد گفت که او دیگر مصدوم نیست و این شانس را دارد تا در هفته‌های بعد دقایقی بازی کند. کارلتو به نوعی حضور هازارد در ال‌کلاسیکوی فردا را رد کرد. در حال حاضر شانس آلوارو رودریگز 18 ساله برای حضور در میدان بیشتر از هازارد است و ستاره بلژیکی که به احتمال فراوان تابستان از رئال خواهد رفت، هنوز دو بازی دیگر برای پایان دادن به این طلسم فرصت دارد. رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی برگشت لالیگا و نیز کوپا دل ری باید برابر هم قرار بگیرند و باید دید بالاخره هازارد در ال‌کلاسیکو بازی خواهد کرد یا خیر.

دیدگاه‌ها