کد خبر : 1873300 | 10 اسفند 1401 ساعت 18:46 | 28.7K بازدید | 28 دیدگاه

برای من بازیکنان رئال بهترین هستند

آنچلوتی: طبیعی بود بهترین‌ها از آرژانتین باشند

کارلو آنچلوتی می‌گوید که انتخاب لیونل مسی، دیبو مارتینز و لیونل اسکالونی به عنوان بهترین‌های سال فیفا او را شگفت‌زده نکرد.

آنچلوتی: طبیعی بود بهترین‌ها از آرژانتین باشند

به گزارش "ورزش سه"، دوشنبه شب در پاریس جوایز بهترین‌های سال به آرژانتینی‌ها رسید. لیونل مسی بهترین بازیکن شد. عنوان بهترین گلر به دیبو مارتینز رسید و لیونل اسکالونی نیز جایزه بهترین مربی را دریافت کرد. حتی هواداران آرژانتین نیز بهترین هواداران سال معرفی شدند. دست رئالی‌ها از همه جوایز کوتاه ماند و در واقع قربانی جام جهانی شدند. تورنمنتی که آرژانتین در آن به قهرمانی رسید.

1807265

وقتی امروز از کارلو آنچلوتی در این رابطه سوال شد، او پاسخ داد: «اهمیتی به این موضوع نمی‌دهم. آرژانتین به شایستگی قهرمان جهان شد و طبیعی بود که فیفا جوایز بهترین‌های سال را به آرژانتینی‌ها بدهد. اینکه مسی، مارتینز و اسکالونی بهترین شدند، از نظر من عجیب نبود.»

کارلتو ادامه داد: «انتخاب من قطعا بازیکنان رئال مادرید بود و از نظر من آن‌ها بهترین هستند. کریم سال فوق‌العاده‌ای داشت و به توپ طلا رسید. تیبو کورتوا هم عالی کار کرد و بهترین دروازه‌بان بود. در هر صورت نباید به این موضوع فکر کنیم و همه تمرکز باید روی بازی‌های بعدی تا پایان فصل باشد.»

دیدگاه‌ها