کد خبر : 1873302 | 10 اسفند 1401 ساعت 18:58 | 11.8K بازدید | 55 دیدگاه

بیانیه نساجی: قایدی تمارض کرد و باید کارت می‌گرفت

باشگاه نساجی با انتشار بیانیه‌ای در مورد اتفاقات بازی با استقلال موضع‌گیری کرد.

بیانیه نساجی: قایدی تمارض کرد و باید کارت می‌گرفت

به گزارش "ورزش سه"، در این بیانیه باشگاه نساجی اعلام کرده که مهدی قایدی در صحنه جنجالی این هفته تمارض کرده و داور باید یک کارت زرد به بازیکن استقلال نشان می‌داد.

نساجی در این بیانیه استقلال را متهم کرده که «چنین فضاسازی در راستای گرفتن امتیازات بیشتر از کمیته داوران و سازمان لیگ» است و همچنین نوشته که «هیچ تیمی به اندازه تیم‌های خصوصی» از داوری ضرر نکرده است.

بیانیه باشگاه نساجی را در ادامه می‌خوانید:

با توجه به اتفاقاتی که در مورد بازی نساجی و استقلال پیش آمد لازم می‌دانیم توضیحاتی را به اهالی فوتبال و طرفداران عزیز نساجی ارائه کنیم.
در مورد صحنه‌ای که باشگاه محترم استقلال آن را به اشتباه داوری نسبت می‌دهند و مدعی هستند روی مهدی قایدی پنالتی شده است، تنها می‌توان به تصاویر ضبط شده تلویزیونی استناد کرد که نشان می‌دهد مهدی قایدی قبل از رسیدن به بازیکن نساجی اقدام بر هم زدن تعادل خود کرده است که هنوز برای تمامی کارشناسان در تعجب است که برای این تمارض واضح چرا داور محترم میدان از کارت زرد استفاده نکرد‌.
نکته دیگر در مورد این بازی فضای است که در مورد داوری و شرایط انجام مسابقه صورت گرفته است و به نظر می‌رسد چنین فضاسازی در راستای گرفتن امتیازات بیشتر از کمیته داوران و سازمان لیگ است که مانند سریال تکراری شده است.
در فوتبال ایران هیچ تیمی به اندازه تیم‌های خصوصی و البته خارج از شهر تهران مظلوم نیستند. تیم‌هایی که حتی اندک سهمی از تبلیغات محیطی ندارند و قرار نیست داشته باشند و پاسوز بدهی‌های بزرگ تیم‌های پایتخت می‌شوند.
حیف است بازی زیبای دیروز و شور زیبای استادیوم با کژرفتاری همیشگی و تکراری، تلخ و ناپسند شود.

دیدگاه‌ها