کد خبر : 1873303 | 10 اسفند 1401 ساعت 19:14 | 49.2K بازدید | 33 دیدگاه

علی نوبخت ضربه مغزی شد و درگذشت...

فوتبال تهران در عزای فوتبالیست نوجوان

نزدیک به یک هفته امیدواری برای به هوش آمدن فرزند پدر و مادری که خانه و زندگی‌شان را وقف او کرده بودند، به جایی نرسید.

فوتبال تهران در عزای فوتبالیست نوجوان

به گزارش "ورزش‌ سه"، دقیقه 75 یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر نوجوانان تهران با اتفاقی تلخ و ناراحت‌کننده همراه شد؛ جایی که علی نوبخت مدافع تیم فوتبال احسان شهرری آخرین ضربه سرش را برای دفاع از تیمی که در آن عضویت داشت زد و پس از چند صدم ثانیه ضربه سهمگینی به گیج‌گاه او وارد شد که او را بلافاصله بیهوش کرد.
گفته می‌شود نوبخت پس از این برخورد سنگین که سبب قفل شدن دهانش می‌شود، حرکت کوچک و گذرایی در بدنش احساس شده است، اما با وجود تلاش پزشکان و حضور به موقع اورژانس برای انتقال مدافع تیم فوتبال احسان شهر ری به بیمارستان، این اتفاق دیگر برای او تکرار نمی‌شود.

1807345

درنهایت پزشکان پس از یک هفته مراقبت‌های پزشکی از بازگشت علی نوبخت به زندگی ناامید شده‌اند و روز گذشته دستگاه‌های متصل به بدن این ورزشکار قطع می‌شود و این فوتبالیست از دنیا می‌رود.
محمد سیانکی مربی تیم فوتبال احسان شهرری که در یک هفته قبل پیگیر وضعیت بازیکن خود بوده، در گفتگویی با "ورزش‌سه" در حالی که از نظر روحی کاملا به هم ریخته بود و شاگردانش امروز با اکره در مسابقه حاضر شدند، علی نوبخت را یکی از بهترین شاگردانش در دوران مربیگری توصیف کرد.

1807346

پدر و مادر علی نوبخت با امید تحقق رویاهای خودشان و تنها پسرشان از آمل به تهران کوچ کردند تا شاید در فضایی بهتر مقدمات تبدیل شدن علی را به یک فوتبالیست بزرگ و حتی ملی‌پوش فراهم کنند، اما حالا آن‌ها مانده‌اند و دو دختر کوچک‌تر از علی و یک ضایعه غمبار که مسیر زندگی‌شان را دوباره عوض خواهد کرد.
علی نوبخت آرزوهای زیادی در سر داشته که عضویت در تیم نونهالان سایپا و بازی در احسان ری اولین‌ تلاش‌هایش برای محقق کردنشان بوده است، اما دست سرنوشت انگار داستان را برایش طور دیگری نوشته بود.

1807313

دیدگاه‌ها