کد خبر : 1873310 | 10 اسفند 1401 ساعت 19:45 | 4.6K بازدید | 2 دیدگاه

شاید گل بابک سرنوشت بازی را عوض می‌کرد

ژست حسرت سه امتیازی هوادار در دستگردی (عکس)

بابک مرادی فرصت داشت در همان دقایق ابتدایی از مس رفسنجان پیش بیفتد.

ژست حسرت سه امتیازی هوادار در دستگردی (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در شرایطی با نتیجه یک بر صفر در تهران مغلوب مس رفسنجان شد که حتی به گفته سرمربی مسی‌ها، آن‌ها برخلاف جریان بازی به گل رسیدند.

هوادار پس از پیروزی مقابل مس رفسنجان در جام حذفی حالا در تلاش برای تکرار برد در لیگ بود، اما چند موقعیت خوب این تیم در نیمه اول تبدیل به گل نشد تا مهرداد رضایی باتجربه با گلزنی خود در اواخر نیمه اول شاگردان ربیعی را پیش بیندازد.

حدود دقیقه ده بازی، هوادار صاحب یک موقعیت بسیار خوب شد و بابک مرادی با دروازه‌بان مس تقریبا تک به تک شده بود و حتی تکل بلند شاهین توکلی نیز مانع شوتزنی مرادی نشد. ضربه خطرناک مرادی از پشت محوطه با فاصله‌ای بسیار کم از کنار دروازه به بیرون رفت تا بابک حسرت شدیدی را به خاطر این صحنه تجربه کند.

مرادی در بازی رفت نیز با یک پاس زیبا فرزاد جعفری را در موقعیت گل قرار داده بود اما آن توپ هم گل نشد تا بابک مرادی در رفت و برگشت مقابل مس رفسنجان حسرت را تجربه کند.

البته این بازیکن چند روز قبل با گل کردن پنالتی‌اش در جام حذفی مقابل این تیم به صعود هوادار کمک گرده بود. با این حال شاید اگر این توپ گل می‌شد شرایط و سرنوشت بازی به طور کلی فرق می‌کرد.

1807325
1807326
1807324

دیدگاه‌ها