کد خبر : 1873316 | 10 اسفند 1401 ساعت 20:03 | 20.5K بازدید | 5 دیدگاه

فقط از ده دقیقه اول نمایش‌مان راضی نیستم

مرفاوی: برد خیلی مهمی در یک بازی سخت بود

سرمربی تیم ملی جوانان از دشواری‌های بازی برابر قطر گفت.

مرفاوی: برد خیلی مهمی در یک بازی سخت بود

به گزارش "ورزش سه" تیم ملی فوتبال جوانان ایران در نخستین گام از رقابت‌های جام ملت‌های آسیا برابر قطر به برتری رسید.

صمد مرفاوی، سرمربی تیم ملی، پس از پیروزی در این مسابقه مهم صحبت‌های کوتاهی داشت که در ادامه می‌خوانید؛
مرفاوی در ابتدا گفت: «بازی خیلی سختیم داشتیم. در کنفرانسی که قبل از بازی داشتیم هم گفتم؛ هم تیم ما توانمند است، هم تیم قطر. واقعاً بازی سختی داشتیم.»

سرمربی تیم ملی در ادامه گفت: «ما برای این بازی برنامه‌ریزی خوبی داشتیم و سعی کردیم تیم قطر را تحت فشار قرار دهیم که موفق شدیم.»

مرفاوی در خصوص عملکرد شاگردانش گفت: «فقط از ده دقیقه اول راضی نیستم؛ چون کاری که ما باید می‌کردیم را آن‌ها انجام دادند. اما در کل موقعیت‌های زیادی داشتیم که متأسفانه نتوانستیم از آن‌ها استفاده کنیم و با همان یک گل بازی را بردیم.»

1807344

مرفاوی در خصوص تفاوت در عملکرد تیم ایران در دو نیمه گفت: «بله یک شناختی از قطر داشتیم و طبق برنامه جلو رفتیم در نیمه اول و موقعیت‌هایی هم داشتیم و سعی کردیم این تیم را کنترل کنیم. منتهی در نیمه دوم با شناخت بیشتری که پیدا کردیم، سعی کردیم بازی را به کناره‌ها بکشیم و از موقعیت‌های داخل باکس استفاده کنیم و از بازیکن‌ها خواستیم از مهارت‌های فردی خود استفاده کنند که به پنالتی هم رسیدیم.»

مرفاوی در خصوص نکته‌های مثبت تیمش در بازی اول نیز به عنوان سوال پایانی گفت: «خیلی این بازی به نفع ما شد که در اولین بازی با قطر دیدار کردیم. این بازی خیلی مهم بود چون هم به لحاظ فنی هم به لحاظ روحی بازی اول می‌تواند به تیم کمک کند. فنی به این خاطر که تیم من برای بازی بعد بهتر جا می افتد و به لحاظ روحی سه امتیاز برای ما مفید است که بازی بعد هم با انگیزه بیشتر و قدرتمند، کار را با موفقیت تمام کنیم.»

دیدگاه‌ها