کد خبر : 1873317 | 10 اسفند 1401 ساعت 20:58 | 15K بازدید | 3 دیدگاه

پایان کار ماسکرانو در تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین

با پایان قرارداد خاویر ماسکرانو، ستاره سابق فوتبال آرژانتین، با تیم ملی زیر 20 سال این کشور، او دیگر به عنوان سرمربی این تیم فعالیت نخواهد کرد.

پایان کار ماسکرانو در تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، رسانه‌های آرژانتینی خبر دادند خاویر ماسکرانو با وجود تلاش‌های فدراسیون فوتبال این کشور برای راضی کردن او به تمدید قراردادش در تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین، دیگر به عنوان سرمربی با این تیم همکاری نخواهد کرد. 

تیم ملی زیر 20 سال آرژانتین اخیرا در مرحله اول رقابت‌های قاره‌ای آمریکای جنوبی در این رده سنی که در کلمبیا برگزار می‌شود حذف شد و ماسکرانو بعد از این شکست از سمت خود کناره‌گیری کرده است. آرژانتین با حذف شدن از این رقابت‌ها در جام جهانی زیر 20 سال که در اندونزی برگزار می‌شود، حضور نخواهد داشت. آلبی‌سلسته زیر 20 سال همچنین جواز حضور در بازی‌های پان‌آمریکن 2023 که به میزبانی سانتیاگو در شیلی برگزار می‌شود را هم از دست داد.

1807342

فدراسیون فوتبال آرژانتین با وجود این شکست خواهان ادامه فعالیت ماسکرانو بود، ولی او ترجیح داد به فعالیت در تیم ملی زیر 20 سال کشورش ادامه ندهد. این فدراسیون حالا باید به سرعت و ظرف چند هفته آینده جانشین ماسکرانو را انتخاب کند.

رسانه‌ها در این کشور می‌گویند ممکن است برخی از اعضای کادر فنی تیم ملی بزرگسالان به صورت موقت یا دائمی هدایت تیم ملی زیر 20 سال را به عهده بگیرند. بیشتر شایعات پابلو آیمار را به این منظور محتمل‌ترین گزینه می‌دانند.

تصمیم به کناره‌گیری ماسکرانو در حالی اتفاق افتاد که در روزهای اخیر لیونل اسکالونی قرارداد خود را با تیم ملی بزرگسالان آرژانتین تمدید کرد. او با آلبی‌سلسته قهرمان جام جهانی 2022 قطر شده بود.

دیدگاه‌ها