کد خبر : 1873321 | 10 اسفند 1401 ساعت 21:20 | 41.3K بازدید | 31 دیدگاه

کروس: از جایزه بهترین بازیکن سال مسی تعجب نکردم

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید، می‌گوید از انتخاب مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا متعجب نشده است.

کروس: از جایزه بهترین بازیکن سال مسی تعجب نکردم

به گزارش "ورزش سه"، تونی کروس در آستانه ال‌کلاسیکو در اسپانیا در یک مصاحبه درباره شرایط رئال مادرید در آستانه این بازی حساس صحبت کرده و در عین حال به انتخاب لیونل مسی به عنوان بهترین بازیکن سال فیفا هم پرداخت.

مسی اخیرا در مراسم دِ بست فیفا که در پاریس برگزار شد جایزه بهترین بازیکن مرد سال فیفا را به خود اختصاص داد. هم‌تیمی تونی کروس در رئال، کریم بنزما، یکی از رقبای اصلی مسی برای به دست آوردن این جایزه بود، اما در نهایت ستاره آرژانتینی با پیشی گرفتن از بنزما و کیلیان امباپه موفق شد جایزه را به خود اختصاص دهد.

کروس در صحبت‌های خود اشاره کرد که از رسیدن این جایزه به مسی به فاصله کمی بعد از جام جهانی متعجب نشده است. او در این باره گفت: "در سال بعد از جام جهانی شکی نیست که بازیکنی که با تیمش قهرمان جام شده هر وقت صحبت از جوایز فردی باشد نسبت به بقیه امتیاز دارد. این هم در مورد بازیکنان تیم قهرمان صادق است و هم در مورد مربی‌اش. مسی در قطر بهترین بازیکن تورنمنت بود و بنابراین وقتی جایزه بهترین بازیکن سال را گرفت، من تعجب نکردم".

1807350

ستاره آلمانی رئال در آستانه ال‌کلاسیکو درباره رقیب تیمش، بارسا، صحبت کرده و می‌گوید بعد از شکست بلوگرانا مقابل آلمریا حسرت خورده که چرا رئال نتوانست در دربی مادرید به پیروزی برسد تا فاصله‌اش با بارسای صدرنشین را کاهش دهد.

کروس در این باره گفت: "شکست بارسا مقابل آلمریا غیرمنتظره بود. در اینکه باخت آنها به نفع ماست هیچ شکی وجود ندارد. ولی می‌خواهم از زاویه دیگری نگاه کنم. ما در دربی مادرید نتوانستیم اتلتیکو را شکست بدهیم و واقعا حیف شد. اگر می‌بردیم، از این لغزش بارسا حداکثر استفاده را می‌بردیم. ولی خب الان اختلاف امتیاز ما 7 امتیاز است و ممکن بود به 10 امتیاز برسد".

1804637

دیدگاه‌ها