کد خبر : 1873322 | 10 اسفند 1401 ساعت 20:28 | 43.2K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده والیبال ایران پیکان را نابود کرد!

پوریا حسین‌خانزاده، بازیکن تیم والیبال لبنیات هراز آمل، عنوان امتیازآورترین بازیکن دیدار دوم مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان را به خود اختصاص داد.

پدیده والیبال ایران پیکان را نابود کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در دومین دیدار نیمه نهایی تیم‌های لبنیات هراز آمل و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز سه بر صفر به پیروزی رسیدند تا یک گام به دیدار نهایی این مسابقات نزدیک شده باشند.

پوریا حسین‌خانزاده، بازیکن تیم لبنیات هراز آمل، با کسب 17 پوئن، عنوان امتیازآورترین بازیکن این دیدار را به دست آورد. در تیم پیکان نیز پوریا فیاضی با کسب 10 امتیاز، بهترین بازیکن بود.

تیم هراز در مجموع ست‌های این مسابقه 77 امتیاز کسب کرد که شامل 44 امتیاز حمله، هفت دفاع، سه پوئن سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم حریف بود.

تیم پیکان نیز در مجموع ست‌های این مسابقه 67 امتیاز کسب کرد که به ترتیب 41 پوئن در حمله، پنج امتیاز در دفاع، دو پوئن سرویس و 19 امتیاز از اشتباهات بازیکنان تیم لبنیات بود.

دیدار برگشت دو تیم هراز و پیکان ساعت 15 روز جمعه، 12 اسفند، برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، دو تیم براساس برنامه دور رفت روز یکشنبه 14 اسفند به مصاف یکدیگر می‌روند.

دیدگاه‌ها