کد خبر : 1873331 | 10 اسفند 1401 ساعت 20:59 | 21.8K بازدید | 0 دیدگاه

اکبری: قیمت بازیکن درجه دو ما با دلار بالا می‌رود؛

حسرت غیرمنتظره: با غفور تمام کرده بودیم!

سرمربی پیکان معتقد است نداشتن یک پشت‌خط‌زن خوب به این تیم لطمه زده است.

حسرت غیرمنتظره: با غفور تمام کرده بودیم!

به گزارش "ورزش سه"، پیمان اکبری سرمربی تیم پیکان، پس از شکست تیم خود مقابل هراز آمل گفت: «به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. امروز تقریبا چیزی که می‌خواستیم اجرا نشد. شاید به خاطر این بود که بازیکنان احساسی بازی کردند. تجربه مربی‌گری به من می‌گوید باخت امروزمان به خاطر احساسی‌گری بود.

بازیکنان پیکان دوست نداشتند ببازند اما برای بازی خوب احساسات را چاشنی کار کردند و این اتفاق باعث عملکرد بد تیم شد. از طرفی لبنیات امروز عملکرد خیلی خوبی داشت و نسبت به هفته‌های گذشته بهتر بود، اما ما آن شرایط قبلی را نداشتیم.»

وی در ادامه افزود: «شاید دلیل دیگر شکست پیکان این بود که یکی از بازیکنان آمل امروز نبود. خیلی تاکید کردم که برخی بازیکنان در برد و باخت یک تیم تاثیر ندارند، اما پشت‌خط‌زن‌ و دریافت‌کننده‌های قدرتی این تیم که ستون اصلی تیم هستند، فوق‌العاده کار کردند. تلاش می‌کنیم بازی بعدی با شرایط متفاوت‌تر و بهتر نسبت به امروز کار کنیم.»

اکبری با بیان اینکه تیم پیکان مشکل بازیکن پشت‌خط‌زن دارد، ادامه داد: «تیمی که به دنبال قهرمانی است باید پشت‌خط‌‌‌زن‌ خوب داشته باشد. ابتدای فصل این موضوع را می‌دانستیم و به آن تاکید کردیم، اما فقط فرصت را از دست دادیم. اگر از ابتدا برای این موضوع اقدام می‌کردیم، شاید الان دچار این مشکل نمی‌شدیم. رافائل را زمانی جذب کردیم که قیمت دلار پایین‌تر بود و قراردادش به اندازه بازیکن معمولی و درجه دو است، اما روز به روز دلار بالا می‌رود و قیمت قرارداد این بازیکن هم بیشتر می‌شود، اما کیفیت همان چیزی است که در ابتدا بود.»

ویدئو: 273941

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تعلل به دلیل جذب امین اسماعیل‌نژاد نبود، توضیح داد: «تغییراتی در مدیریت داشتیم. مدیریت قبلی با غفور تمام کرده بود، اما بعد از تغییرات، اعضای هیات مدیره موافق به کار گرفتن غفور نبودند و لطمه آن را هم خوردیم. گذشته‌ها گذشته است. مدیریت باشگاه و اعضا در حال حاضر تمام توانشان را گذاشته‌اند و تیم را حمایت می‌کنند تا نتیجه بگیریم و تلاش می‌کنیم عملکرد بهتری داشته باشیم.»

اکبری در مورد وضعیت مصدومیت رافائل گفت: «مصدومیتش در حدی جدی بود که تعویض استثنائی شد و تا آخر مسابقه هم نمی‌توانست بازی کند، اما باید پزشکمان نظر بدهد که به بازی بعدی می‌رسد یا خیر.»

دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر مردان روز جمعه، 12 اسفند، با دو دیدار به صورت متمرکز در سالن فدراسیون والیبال پیگیری می‌شود.

دیدگاه‌ها