کد خبر : 1873346 | 10 اسفند 1401 ساعت 22:06 | 44.9K بازدید | 19 دیدگاه

با مشارکت بازیکنان و همکاران سابق

پرتغال و اسپانیا برای تبریک به کی‌روش جمع شدند!

جمعی از ستارگان مشهور دنیای فوتبال تولد هفتاد سالگی سرمربی سابق تیم ملی ایران را تبریک گفتند.

پرتغال و اسپانیا برای تبریک به کی‌روش جمع شدند!

به گزارش "ورزش سه" همزمان با اول مارس، کارلوس کی‌روش، سرمربی سابق تیم ملی ایران و یکی از چهره‌های شناخته شده دنیای فوتبال، وارد هفتاد سالگی شد.

1807398

به همین بهانه، جمعی از ستاره‌های سابق دنیای فوتبال در یک پیام ویدیویی تولد کی‌روش را تبریک گفتند و سی کیو، این پیام تصویری را در حساب کاربری خود در اینستاگرام بازنشر کرد.

در ابتدای این ویدیو، روی کاستا، اسطوره فوتبال پرتغال، می‌گوید: "تولدت مبارک پروفسور. دوست دارم در هفتاد سالگی شبیه تو باشم."

1807394

ویتور بایا، سنگربان سابق تیم ملی پرتغال، به چهار جام جهانی کی‌روش به عنوان یک دستاورد بزرگ اشاره کرد و تولدش را تبریک گفت. روبن آموریم، سرمربی اسپورتینگ نیز به عنوان یک مربی و بازیکن سابق، تولد سرمربی فعلی تیم قطر را تبریک گفت.

1807393

ژوزه مورینیو به عنوان یکی از بزرگ‌ترین مربیان تاریخ فوتبال کی‌روش را به عنوان یک مربی فراموش‌نشدنی و یکی از بزرگ‌ترین‌ها در بین پرتغالی‌ها معرفی کرد و تولدش را تبریک گفت.

1807396

وسینته دل‌بوسکه و پائو فوتر نیز با ادای احترام بسیار زیاد برای کی‌روش پیام فرستادند.

لوییز فیگو و ایکر کاسیاس، اسطوره‌های فوتبال پرتغال و اسپانیا و شاگردان کی‌روش در رئال مادرید نیز تولد او را تبریک گفتند. فرناندو هیرو و جرج کاستا نفرات بعدی حاضر در این ویدیو هستند که به کی‌روش تبریک می گویند.

1807397
1807395

فرناندو سانتوش، سرمربی سابق تیم ملی پرتغال نیز به مربی سابق تیم ملی ایران تبریک می‌گوید. ژائو پینتو و جرج ژسوس در کنار پائولو سوسا و پائولو بنتو، دیگر افراد حاضر در این کلیپ هستند.

داوید اوسپینا، نلو وینگادا و تونی اولیویرا و آبل ژاویر نیز در انتهای این کلیپ به سی کیو ادای احترام می‌کنند و در انتها، ژولیو کی‌روش، پدر کارلوس کی‌روش به عنوان حسن ختام به فرزندش تبریک می‌گوید.

دیدگاه‌ها