کد خبر : 1873349 | 10 اسفند 1401 ساعت 22:18 | 59K بازدید | 22 دیدگاه

آقا صمد بعد از بیست سال وارد می‌شود

تیم ملی جوانان ایران، با هدایت صمد مرفاوی مسابقات قهرمانی آسیا را با سه امتیاز شیرین شروع کرد.

آقا صمد بعد از بیست سال وارد می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، از روز اول هم امیدها به این تیم جوان که زیر نظر صمد مرفاوی کار می‌کرد زیاد بود، تیمی که از بین هزاران جوان مستعد فوتبال ایران گلچین شد تا شروع خوبی در مرحله نهایی جام ملت‌های آسیا زیر بیست سال داشته باشد.
مرفاوی که در آغاز دوران مربی‌گری‌اش در تیم جوانان استقلال  یکی از تیم‌های خوب بیست سال قبل را تشکیل داده بود و بزرگانی چون مجتبی جباری، خسرو حیدری، آندو تیموریان و بهشاد یاورزاده را به فوتبال ایران معرفی کرد، امروز موفق شد در آغاز جام ملت‌های آسیا در رده جوانان قطر را با یک گل شکست دهد. نتیجه‌ای که می‌تواند ضامن صعود ایران به جمع هشت تیم برتر آسیا در یکی از سخت‌ترین گروه‌های این رقابت‌ها با حضور قطر در کنار دو تیم ویتنام و استرالیا باشد.

1807410

مرفاوی که نشان داده کار با جوانان را خوب بلد است، امروز سه امتیاز اول را دشت کرد تا شانس صعود را با تیم خوش‌ترکیبش در بهترین حالت ممکن در دسترس داشته باشد. 
تیم ملی جوانان در ادامه این رقابت‌ها روز شنبه به مصاف استرالیا خواهد رفت و بازی آخر را باید با ویتنام در روز سه‌شنبه برگزار کند. نبردی که به نظر با توجه به نتیجه امروز این تیم برابر استرالیا که با برد یک گله ویتنامی‌ها همراه بود سخت و دشوار است.

دیدگاه‌ها